bart_tychy napisał(a):jak mam gumy na stabilizatorze to i chyba go mam ale nie wiem bo się nie znam
kupusso napisał(a):Jeśli ktoś nie wie czy ma stabilizator, to wystarczy popatrzeć czy do górnej części kolumny amortyzatora jest przykręcony łącznik stabilizatora (srebrny element na zdjęciu), a w dolnej części ten pręt to wlaśnie stabilizator.
rukh napisał(a):możesz ten "pręt zaznaczyć bo nadal nie wiem ocb
mija napisał(a):strasznie zajechane masz te tarcze
kupusso napisał(a):mija napisał(a):strasznie zajechane masz te tarcze
Tzn?
Forsaken napisał(a):kupusso napisał(a):mija napisał(a):strasznie zajechane masz te tarcze
Tzn?
To znaczy zużyte
kupusso napisał(a):Jakie zużycie? Na tarczy jest minimalny rant, a do wartości granicznej jeszcze dużo brakuje. Korozja? Tarcze są od nowości i mają 8 lat. Jak zauważyłeś to jest tarcza wentylowana więc po takim czasie w zakamarkach nie ma bata żeby się nie pojawiły produkty korozji. Część cierna, współpracująca z klockiem skorodowana, bo auto po myciu wstawiłem do garażu i spędził tam 4 dni więc wiadomo jak tarcza będzie wyglądała. Klocki? Też od nowości mają 3/4 "mięsa".
Jeszcze jakieś pytania, insynuacje tudzież wymysły ?
Forsaken napisał(a):rukh napisał(a):możesz ten "pręt zaznaczyć bo nadal nie wiem ocb
Jak to nie widzisz? Na pierwszym planie masz pręt pionowo ustawiony przykręcony do amorka.
Powrót do Mechanika - problemy techniczne
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości