dziadek napisał(a):Witam, zakłada się przekaźnik bistabilny, cały układ jest bardzo prosty i tani.
dafi80 napisał(a):mi chodziło o przełącznik z kierownicy jak załączasz światła drogowe(długie) to żeby od razu zapaliły się halogeny a nie z osobnego przełącznika. O przełączniku myślałem żeby w razie tego wyłączyć. przełącznik mam oryginalny. czyli taki jak na allegro
witia_2005 napisał(a):dziadek napisał(a):Witam, zakłada się przekaźnik bistabilny, cały układ jest bardzo prosty i tani.
Czy mógłbyś mi pomóc w stworzeniu takiego schematu? Będę bardzo wdzięczny.
OsiemKilo napisał(a):dafi80 napisał(a):mi chodziło o przełącznik z kierownicy jak załączasz światła drogowe(długie) to żeby od razu zapaliły się halogeny a nie z osobnego przełącznika. O przełączniku myślałem żeby w razie tego wyłączyć. przełącznik mam oryginalny. czyli taki jak na allegro
Jakby ktoś kombinował tak jak chciał to kiedyś zrobić dafi80 to ostrzegam, że jest to niezgodne z prawem.witia_2005 napisał(a):dziadek napisał(a):Witam, zakłada się przekaźnik bistabilny, cały układ jest bardzo prosty i tani.
Czy mógłbyś mi pomóc w stworzeniu takiego schematu? Będę bardzo wdzięczny.
Tutaj są dwie instrukcje montażu halogenów: http://www.fiatpanda.org.pl/plikownia.h ... elect&id=1
OsiemKilo napisał(a):Haha. Ja kupiłem przełącznik włączyłem FESa i miałem to samo co u Ciebie. Przewertowałem forum, zadałem kilka pytań. Wychodzi na to że mimo tego, że jest cześć instalacji z fabryki i są piny w body kompie pod halogeny, to soft ich nie obsłuży i koniec kropka. Popi***ona polityka Fiata .
Powrót do Elektryka - problemy techniczne
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości