Numer postu:#1 przez Dawid2 » Śr 14:24, 27 paź 2010
Witam!
To mój pierwszy post na forum i niestety zaczynam w tym dziale...
Otóż dziś zauważyłem, że zaświeciła mi się kontrolka od hamulca, zatem oddałem ojcu auto na diagnozę ... korektor siły hamowania leje.
Dzwoniłem do ASO, cenią sobie 1 w cenie 275zł, co powiem szczerze nie bardzo mi się podoba. Miał ktoś podobny problem ? Da się go zastąpić czymś tańszym ?;)
Wydaj mi się ze mam coś takiego, ale pewny nie jestem
Jak powiesz mi jak to dokładnie wygląda lub dasz foto oraz napiszesz gdzie ten korektor sie montuje to ci powiem czy mam
Numer postu:#8 przez Dawid2 » So 14:56, 30 paź 2010
Właśnie zauważyłem, że na moich korektorach jest inny symbol ...
15.21 0414C, nie wiem czy będzie pasować w takim razie zestaw złożony z 1dnego takiego jak ja mam i 2giego tego Twojego.
Może mi ktoś naświetlić sprawę jak to wszystko wygląda w praktyce?
Miał ktoś podobne sytuacje?
PS. nie ogarniam tych fiatowskich oznaczeń części...
Numer postu:#11 przez Dawid2 » Pt 23:07, 24 gru 2010
Problem cieknącego korektora siły hamowania został zażegnany w sposób bardziej manufakturowy. Ojciec podjął temat i dorobił tuleje, która była idealnie dopasowana do korektora, przytwierdził ja do niego za pomocą specjalnego kleju do metalu oraz prasy 20 tonowej
Obyło się bez wydawania 275 zł
Pozdrawiam!