Coś stuka, coś puka - zajrzyj tutaj
Moderatorzy: Majkel_B, Pols
Numer postu:#1 przez saymon73 » Wt 12:15, 18 wrz 2012
Witam może troszkę śmieszne pytanie ale czy wystarczy odkręcić trzy śruby i zdjąc osłone kierownicy czy jest tam jeszcze jakaś niespodzianka?
saymon73- Świeżak
-
- Posty: 34
- Dołączył(a): Pn 23:59, 06 sie 2012
- Lokalizacja: Łódz
- Wiek: 51
- Panda: II 1,1 Van LPG
Numer postu:#2 przez Szopek » Wt 13:43, 18 wrz 2012
Odkręcasz 3 śruby od dołu, zdejmujesz dolną część obudowy, odkręcasz 2 wkręty od przełacznika zespolonego trzymające górną obudowe, zdejmujesz górę
Szopek- Klubowicz na emeryturze
-
- Posty: 411
- Dołączył(a): Śr 20:51, 15 lut 2012
- Lokalizacja: Bychawa/Lublin
- Wiek: 36
- Panda: 1.3 M-jet (Black&Yellow edition)
- Imię: Kamil
Numer postu:#3 przez matyja » Wt 17:43, 18 wrz 2012
Szopek napisał(a):Odkręcasz 3 śruby od dołu, zdejmujesz dolną część obudowy, odkręcasz 2 wkręty od przełacznika zespolonego trzymające górną obudowe, zdejmujesz górę
dolna osłona kierownicy trzyma się jeszcze na czterech zaczepach po bokach (po dwa na stronę)
górna część osłony jest zamocowana przy pomocy dwóch wkrętów
matyja- Wymiatacz
-
- Posty: 856
- Dołączył(a): So 17:54, 31 mar 2012
- Lokalizacja: Krzeszowice/Kraków
- Panda: 1.1 Actual 2003r. + LPG BRC Sequent 24
- Imię: Mateusz
Powrót do Mechanika - problemy techniczne
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości