2. podnosisz cały tył do góry ( na dwóch lewarkach ) by belka swobodnie zwisała
3. odkręcasz amorki
4. nowe przykręcasz u góry
5. innym lewarkiem podnosisz belkę by od dołu zgrał sie otwór amora z otworem w belce


To tyle


Szopek

Agent napisał(a):A ktoś mi podpowie jaki klucz potrzebny do odkręcenia tylnych amorków? Pewnie trzeba z dwóch stron łapać dwoma kluczami?
t-przemek napisał(a):Ja jeszcze pamiętam jak wymieniałem u siebie przód, że imbusem coś musiałem sobie blokować/trzymać
boston napisał(a):t-przemek napisał(a):Ja jeszcze pamiętam jak wymieniałem u siebie przód, że imbusem coś musiałem sobie blokować/trzymać
górne mocowanie amorka z przodu
Powrót do Mechanika - problemy techniczne
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości