Coś stuka, coś puka - zajrzyj tutaj
Moderatorzy: Majkel_B, Pols
Numer postu:#1 przez Andrew-Buj » Śr 19:08, 20 cze 2012
Witam.Od pewnego czasu przy hamowaniu przy większych prędkościach dało się słyszeć huczenie połączone z delikatnym wibracjami na pedale hamulca. Mechanicy z ASO stwierdzili że tarcze hamulcowe. Faktycznie tarcze miały kilka lat i klocki też do wymiany. Więc kupiłem tarcze Brembo i klocki TRW plus płyn hamulcowy . Po wymianie w ASO ten sam efekt huczenia. Dwa miesiące temu padły szczęki hamulcowe wymiana na nowe plus toczenie bębnów. Dalej to samo. Pojechałem do ASO stwierdzili że to bębny zwichrowane do sklepu kupiłem firmy OPTIMAL 42 zł sztuka. Wymiana i dalej to samo w ASO stwierdzili że bębny wadliwe. Teraz stwierdziłem że efekt huczenia powstaje również przy hamowaniu hamulcem ręcznym przy szybkości 100 km/h. Gdzie przyczyna bębny stare toczone wymiana na nowe dalej to samo. Co mogło się jeszcze zepsuć. Proszę o poradę.
Andrew-Buj- Świeżak
-
- Posty: 45
- Dołączył(a): Pt 21:18, 26 lis 2010
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Panda: 1.2 Dynamic Guacamole 2004
Numer postu:#2 przez boston » Śr 20:24, 20 cze 2012
może teraz znowu klocki z przodu ?
PROFESJONALNE ZDJĘCIA TWOJEGO SAMOCHODU ? ZAPRASZAM NA PRIV
boston- Klubowicz na emeryturze
-
- Posty: 287
- Dołączył(a): Śr 20:01, 29 cze 2011
- Wiek: 39
- Panda: JTD
Numer postu:#3 przez OsiemKilo » Śr 23:54, 20 cze 2012
Moeże łozyska z piastami, albo geometria kół.
OsiemKilo- Maniak
-
- Posty: 1762
- Dołączył(a): N 17:00, 08 kwi 2012
- Lokalizacja: Wrocław
- Wiek: 35
- Panda: 1,3 Mjet Van
- Imię: Sławek
Numer postu:#4 przez johnydeep » Cz 8:06, 21 cze 2012
ja miałem podobnie, trzesło mi autem jak zaciałem reczny lub hamowałem przy wyższej predkosci, miałem cieknacy cylnderek + uszkodzony samoregulator, wyminiłem to plus bebny nowe i poki co jest lepiej, czekam az mi sie stare okłądziny ułoża do nowego bebna.
johnydeep- Aktywny
-
- Posty: 99
- Dołączył(a): Wt 11:58, 05 lip 2011
- Lokalizacja: kraków
- Wiek: 39
- Panda: 2 x PANDA 1.1 turbo lpg 540 HP
Numer postu:#5 przez Andrew-Buj » Cz 17:59, 21 cze 2012
Tak tylko u mnie przy wymianie szczęk na nowe stare bębny były przetaczane. Efekt był ten sam więc kupiłem nowe bębny i dalej to samo. Też mi ktoś mówił o dopasowaniu szczęk do bębnów ale szczęki są nowe i pracują na nowych powierzchniach czy to stare toczone bębny czy całkiem nowe bębny. Gdzieś tutaj na forum ktoś pisał o dwóch rodzajach szczęk hamulcowych z ABS i bez. Ja mam autko z ABS-m no i nie wiem może sprzedali mi szczęki do modelu bez ABS-u. Czy to ma aż takie duże znaczenie. Aha geometria kół była robiona po wymianie końcówki drążka kierowniczego. Nowe opony z wyważaniem kół.
Andrew-Buj- Świeżak
-
- Posty: 45
- Dołączył(a): Pt 21:18, 26 lis 2010
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Panda: 1.2 Dynamic Guacamole 2004
Numer postu:#6 przez Pawell82 » Pt 9:54, 22 cze 2012
Wymienić tarcze oraz klocki i do tego tył tak samo wraz z szczekami i po problemie .
Pawell82- Księżycowy Jimm
-
- Posty: 1788
- Dołączył(a): N 11:16, 19 lut 2012
- Lokalizacja: [KOS] Oświęcim / Chrzanów
- Wiek: 42
- Panda: PANDA 1.2 8V Classic My Life rok 2011
- Imię: Paweł
Numer postu:#7 przez johnydeep » Pt 17:23, 22 cze 2012
i mi przestalo telepac, wyminielem to co pisalem, samoregulator bo wogole nie dzialal, oraz cyliderek i bebny bo mialem zjechane na zero. musisz posprawdzac a nie yminiac przod i tyl bo wywalisz z 300 zl na same czesci,
johnydeep- Aktywny
-
- Posty: 99
- Dołączył(a): Wt 11:58, 05 lip 2011
- Lokalizacja: kraków
- Wiek: 39
- Panda: 2 x PANDA 1.1 turbo lpg 540 HP
Powrót do Mechanika - problemy techniczne
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości