Wymiana silnika - parę pytań

Coś stuka, coś puka - zajrzyj tutaj

Moderatorzy: Majkel_B, Pols

Re: Wymiana silnika - parę pytań

Numer postu:#16  Postprzez Zwierzak » Śr 18:56, 23 maja 2012

To zależy na jakie 1,2 chcesz wymienić, bo jeśli model bez wariatora, to wymieniasz sam słupek i wypadało by zmienić sterownik silnika na taki od 1,2. Jeśli na ten nowszy 1,2 z wariatorem, to sprawa się komplikuje (jeśli ma wszystko działać jak fabryka), ponieważ ostrzęt jest inny, więc oprócz słupka musisz wymienić kompletny ssący, wiązkę silnika, sterownik silnika i body.
Prawdziwy mężczyzna nie je miodu, prawdziwy mężczyzna żuje pszczoły
Zwierzak
Maniak
Avatar użytkownika
 
Posty: 2014
Dołączył(a): Wt 17:01, 19 kwi 2011
Lokalizacja: Inowrocław
Wiek: 38
Panda: Actual 1,1 2007

Re: Wymiana silnika - parę pytań

Numer postu:#17  Postprzez boston » Śr 20:33, 23 maja 2012

sądzę że jeśli miałby być nowy czyli z500tki lub Ka to byłby ten z wariatorem zapewne
"nowszy" tzn od jakiego rocznika ?
PROFESJONALNE ZDJĘCIA TWOJEGO SAMOCHODU ? ZAPRASZAM NA PRIV
boston
Klubowicz na emeryturze
 
Posty: 287
Dołączył(a): Śr 20:01, 29 cze 2011
Wiek: 39
Panda: JTD

Re: Wymiana silnika - parę pytań

Numer postu:#18  Postprzez Zwierzak » Śr 20:56, 23 maja 2012

W pandzie od przełomu 2010/11. W 500 każde 1,2
Prawdziwy mężczyzna nie je miodu, prawdziwy mężczyzna żuje pszczoły
Zwierzak
Maniak
Avatar użytkownika
 
Posty: 2014
Dołączył(a): Wt 17:01, 19 kwi 2011
Lokalizacja: Inowrocław
Wiek: 38
Panda: Actual 1,1 2007

Poprzednia strona

Powrót do Mechanika - problemy techniczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

cron