Szopek napisał(a):Gdyby to było łożysko usłyszałbyś szumy lub buczenie, czułbyś drgania na kierownicy i lekkie bicie podczas hamowania. Może któryś tłoczek staną? Jak sprawdzić łożysko, samochód na podnośnik i kręcisz każdym, uszkodzone będzie głośniejsze od reszty. Masz możliwość nagrania tego dźwięku?
Witam, oczywiście klocki może Pan oddac na postępowanie reklamacyjne o ile mechanik przy wymianie postępował według wszelkich prawideł i technologi wymiany klocków co wbrew pozorom nie jest takie łatwe. Jeżeli wyczyścił za pomocą specjalnego środka warstwę ochronną tarcz hamulcowych które są zabezpieczone specjlanym preparatem. Jeżeli nie wyczyścił to preparat ochronny tarcz wżarł się w klocki i może byc taki objaw a firma Bosch na pewno to sprawdzi. Możliwe jest jeszcze to że mechanik nie wyczyścił części pracujących zacisku hamulcowego i nie przesmarował ich specjalnym wysokotemperaturowym smarem a w konsekwencji zaciki nie odbijały i klocki podczas jazdy ocierały o tarcze i zostały przegżane. . I mam nadzieję że zaraz po wyjeździe od mechanika nie hamował Pan bardzo ostro bo przez pierwsze 100 km trzeba delikatnie zetrzec klocki. Pisze to dlatego że Bosch wszystko bardzo dokładnie sprawdza włśsnie pod tym kontem i na pewno odrzuci reklamację. Jeżeli wszystko było jak powinno to nie powinno byc problemów.
Powrót do Mechanika - problemy techniczne
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości