Numer postu:#9 przez jojo81 » Cz 21:47, 17 maja 2012
Kia Ceed 1,6 CRDI - samochód firmowy tankowany na Shell lub BP takie zalecenia szefostwa. Przebieg 117tyś, gaśniecie w trakcie jazdy przy "pełnym bucie" czyli maks obciążenie i auto gaśnie w trakcie wyprzedzania- masakra bo można się zabić lub kogoś.
Pierwszy werdykt to pompa wysokiego ciśnienia, błąd zapisany: za niskie ciśnienie przy wolnych obrotach. Serwis odmówił naprawy gwarancyjnej ponieważ usterka nie powtórzyła się podczas wizyty na serwisie. Po wyjęciu ze zbiornika paliwa koszyka z pompką okazało się że sito zawalone jakimś syfem i brak przepływu paliwa.
Shell i BP ponoć dobre stacje. Nic więcej nie piszę tylko tyle że usterka usunięta, kia śmiga aż miło.
Wszystko zeszło na bok od kiedy jest Bartłomiej.
Było GP PB,Croma JTD,Bravo T-Jet
a została Panda 1,1 i wół roboczy Passat TDI ATJ