Coś stuka, coś puka - zajrzyj tutaj
Moderatorzy: Majkel_B, Pols
Numer postu:#1 przez Forsaken » Pt 15:22, 27 sty 2012
Stało się...
Pierwszy raz autko mnie zawiodło i dzisiaj nie odpiłem.
Pewnie dlatego że mam strasznie blisko do pracy i nie zdąży się odpowiednio podładować.
Mój pasek zaczął piszczeć( delikatnie na wolnych to słychać).
Jak sprawdzić czy jest do wymiany czy wystarczy go naciągnąć?
Forsaken- Klubowicz
-
- Posty: 2685
- Dołączył(a): Pn 22:54, 22 sie 2011
- Lokalizacja: Brzezinka\Kraków
- Wiek: 39
- Panda: PIII 1.2 8V Lounge 2012
- Imię: Piotrek
Numer postu:#2 przez Dreamcatcher » Pt 15:54, 27 sty 2012
chodzi o pasek wielorowkowy? to chyba nie jest na tyle wielki wydatek żeby się warto było bawić w naciąganie. a tak jak wymienisz i ucichnie to będziesz miał pewność iż napinacz jest w porządku ...
Dreamcatcher- Klubowicz
-
- Posty: 2048
- Dołączył(a): Śr 15:21, 06 kwi 2011
- Lokalizacja: Sanok
- Panda: 1.3 JTD
- Imię: ...
Numer postu:#3 przez Forsaken » Pt 16:15, 27 sty 2012
Zapewne chodzi o niego.
Jaki model paska jest do silniczka 1.1?
Forsaken- Klubowicz
-
- Posty: 2685
- Dołączył(a): Pn 22:54, 22 sie 2011
- Lokalizacja: Brzezinka\Kraków
- Wiek: 39
- Panda: PIII 1.2 8V Lounge 2012
- Imię: Piotrek
Numer postu:#4 przez marco80 » Pt 17:33, 27 sty 2012
w 1,1 nie ma napinacza chyba że masz klimę w co wątpię i piski mogą się brać albo z małego naciągu paska i możesz go lekko podciągnąć ale beż przesady bo Ci łożyska w alternatorze polecą albo to początek końca samego alternatora
marco80- Specjalista
-
- Posty: 380
- Dołączył(a): Wt 21:04, 29 lis 2011
- Lokalizacja: SI
- Wiek: 44
- Panda: C2 VTS
- Imię: marek
RIPER- Świeżak
-
- Posty: 42
- Dołączył(a): Śr 23:46, 04 sty 2012
- Lokalizacja: Siemianowice Śl
- Wiek: 38
- Panda: brak - ale jest Lanos V6 :D
- Imię: Tomek
Numer postu:#6 przez marco80 » Pt 18:27, 27 sty 2012
Wtedy jest już po ptokach a pasek już na pewno nowy
marco80- Specjalista
-
- Posty: 380
- Dołączył(a): Wt 21:04, 29 lis 2011
- Lokalizacja: SI
- Wiek: 44
- Panda: C2 VTS
- Imię: marek
Numer postu:#7 przez Lukasz » Pn 11:16, 30 sty 2012
Pasek kosztuje z 15 - 25zł a napinasz go alternatorem luzujac śruby w nim, napnij pasek tak by pod naciskiem kciuka uginał się o jakies 0,5cm - 0,7cm ( na oko ) ; )
Lukasz- Przyjaciel klubu
-
- Posty: 709
- Dołączył(a): Wt 21:48, 27 wrz 2011
- Lokalizacja: Mysłowice
- Wiek: 32
- Panda: Abarth 500 EsseEsse 160KM '10 + Alfa Romeo MiTo 1.4tb 155KM '08
- Imię: Łukasz
Powrót do Mechanika - problemy techniczne
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości