Numer postu:#20 przez natus08 » Śr 16:26, 21 gru 2011
Właśnie wczoraj mówiłem o tym mechanikowi, ale powiedział żebym najpierw sprawdził elektronikę. Kostka przełączona, odpaliłem na próbę i nic nie zapaliło się. Za pół godzinki wyruszę w miasto sprawdzić jak działa autko i zdam relację.
Chyba, że już mi napiszecie? Co jeżeli będzie nadal krztusiła się panda i waliło komunikatem? A co jeśli wszystko będzie dobrze chodzić?
Numer postu:#21 przez Zwierzak » Śr 16:45, 21 gru 2011
Ja bym zrobił tak: jeśli błąd wyskakuje Ci za każdym razem, a po przepięciu bedzie ok przez dłuższy czas to bym wymienił emulator wtrysków - wisi na ścianie grodziowej, bo prawdopodobnie on jest przyczyną.
Jeśli będzie dalej tak samo to musisz sprawdzić wiązkę silnika między wtyczką wtrysku a sterownikiem. Jeśli to bedzie dobre to może być uszkodzony sterownik, ale to bym stawiał na końcu.
Prawdziwy mężczyzna nie je miodu, prawdziwy mężczyzna żuje pszczoły
Numer postu:#23 przez Zwierzak » Śr 17:43, 21 gru 2011
Emulator to ta puszka wisząca na ścianie grodziowej co jest na niej napisane STAG2-E4 cena około 55 PLN na allegro (musisz kupić wersję z wtyczkami BOSCH). Sygnał do każdego wtryskiwacza idzie przez nią ze sterownika silnika. Do tego są jeszcze 2 kable: masa i sygnał pracy na gazie.
Jak bedziesz wymieniał lub ktoś bedzie wymieniał to koniecznie wymień razem z wiązką co bedziesz miał w zestawie.
Potestuj jeszcze trochę, żebyś miał 100% pewności, że to on bruździ
Prawdziwy mężczyzna nie je miodu, prawdziwy mężczyzna żuje pszczoły
Numer postu:#24 przez natus08 » Śr 17:48, 21 gru 2011
No jutro też cały dzień mam do wyjeżdżenia więc będę wiedział.
A jak tyle kabli to na pewno sam nie chcę się za to zabierać. A ja mam wersję jak widać z 04/2007 - na allegro są z 2010 i wszystkie są na wielopunktowy wtrysk. Mógłbyś jeszcze pomóc, które lepiej zamówić?
Z założemiem to przepinasz 8 wtyczek tak samo jak było i 2 przewody musisz albo polutować stare z nowymi albo przełożyć te 2 piny we wtyczce. Potem wyregulować opóźnienie przełączania i tyle.
Musisz się zastanowić czy sam dasz radę.
Prawdziwy mężczyzna nie je miodu, prawdziwy mężczyzna żuje pszczoły
Numer postu:#26 przez natus08 » Śr 17:59, 21 gru 2011
To pewnie znów bym nie wiedział o co chodzi Pewnie bym nie wiedział jak przełożyć piny. A ta regulacja, to by była regulacja gazu, czy tej elektroniki i jak to zrobić?
Numer postu:#30 przez natus08 » Cz 13:03, 22 gru 2011
Dzisiaj do południa pojeździłem i wszystko nadal było znakomicie. Więc wymienię emulator, tylko jakbyś mógł powiedzieć do czego służy ta regulacja? I jak to wyregulować? Bo skąd będę wiedział, czy ustawić np 2s, czy 4s?
Bo z tego co wyczytałem to w środku jest jakaś lampka, czy mam patrzeć na nią i regulować tak żeby paliła się na zielono?