sprawdzony mechanik w okolicach krakowa zna ktoś??

Coś stuka, coś puka - zajrzyj tutaj

Moderatorzy: Majkel_B, Pols

sprawdzony mechanik w okolicach krakowa zna ktoś??

Numer postu:#1  Postprzez mzungu86 » Pn 16:16, 11 lip 2011

Witam, jestem tu nowy, na początek chciałem się przywitać:) nie dawno kupiłem Fiata Pande 1.1 z gazem i mam kilka drobnych problemów takich jak falowanie obrotów czy szarpanie podczas jazdy na niskich obrotach a zaczęło się od problemów z uruchomieniem auta po nocnym postoju ( silnik pracował przez 3 sekundy na 2 cylindry) moje pytanie brzmi czy zna ktoś i szczerze mógłby polecić dobrego fachowca z okolic karkowa który by trafnie zdiagnozował problem czy będę zmuszony iść do pierwszego lepszego mechanika do którego nie mam przekonania:/ orientuje się ktoś na temat serwisu NODZYŃSKI z Wieliczki?? warto tam jechać i czy ceny są tak wysokie jak w zwykłym aso?? z góry dzięki za pomoc za ewentualne pomyłki w pisaniu posta przepraszam i proszę admina o nakierowanie na dobry kurs:)
mzungu86
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): N 10:37, 10 lip 2011
Lokalizacja: Niepołomice
Wiek: 38
Panda: 1.1 lpg

Numer postu:#2  Postprzez Huczas » Pn 16:39, 11 lip 2011

falowanie obrotów - jest już na ten temat wątek gdzie znajdziesz odpowiedź.
zastanawia mnie praca na 2óch cylindrach - było to na gazie czy benzynie? Podejrzewam do wymiany kable i świece - u mnie to pomogło.

Co do mechanika koledzy z południa muszą się wypowiedzieć daj im czas do wieczora :)
Huczas
Klubowicz na emeryturze
Avatar użytkownika
 
Posty: 1995
Dołączył(a): So 18:29, 23 paź 2010
Lokalizacja: Ruciane-Nida/ Warszawa
Wiek: 37
Panda: 1.2 Dynamic

Numer postu:#3  Postprzez mzungu86 » Pn 18:50, 11 lip 2011

właśnie o ile falowanie obrotów było od początku (mniejsze lub większe i nie zawsze) o tyle właśnie praca silnika po zapaleniu na 2 cylindrach mnie zmusiła do wymiany świec i kabli niestety podczas wymiany musiałem poruszać kablami od wtrysku bo po wymianie jeden cylinder w ogóle nie pracował ponadto Check engine się zapalił, pomogło kasowanie błędu poprzez podłączenie do komputera (niestety nie znam dokładnego kodu błędu wiem, że coś z wtryskiem się stało) od tego czasu nie zdarzyła się już praca na dwóch cylindrach ale pojawiło się to szarpanie na niskich obrotach ( coś jakbym za wolno jechał i za szybko puścił sprzęgło na za wysokim biegu). Zdaję sobie sprawę, że podobnych problemów było wiele i są one opisane (ba nawet je czytałem) nie znalazłem jednak jednoznacznej odpowiedzi, poza tym wiem, że przez internet nie można wiele zdziałać ale na pewno gdy już znajdę odpowiedniego mechanika i się do niego zgłoszę będę mądrzejszy o tych kilka waszych wskazówek i być może nie dam się tak łatwo nabić w butelkę bo nie mam zaufania do mechaników niestety:/
mzungu86
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): N 10:37, 10 lip 2011
Lokalizacja: Niepołomice
Wiek: 38
Panda: 1.1 lpg

Numer postu:#4  Postprzez ma16 » Pn 22:28, 11 lip 2011

niestety w krk nie mam zadnego mechanika... a szkoda bo sam przerabiam problem z szarpaniem które zawsze występuje przy tych samych obrotach... zdążyłem się już nawet do tego przyzwyczaić.
ma16
Klubowicz na emeryturze
Avatar użytkownika
 
Posty: 1150
Dołączył(a): So 12:38, 25 gru 2010
Lokalizacja: Kraków
Wiek: 34
Panda: 1,1 2003 - SOLD :(
Imię: Marek

Numer postu:#5  Postprzez mzungu86 » Wt 23:52, 19 lip 2011

Witam, pozbyłem się części problemów z moja pandą, dla potomnych mogę powiedzieć, że strzały w kolektor na niskich obrotach oraz problemy przy odpalaniu po dłuższym postoju wynikały w pierwszej kolejności z awarii emulatora gazu obd2 (nie wiem jak to dokładnie określić) oraz z przebicia na kablach wysokiego napięcia, koszt emulatora spory bo 250zł ale usterka wykryta szybko i łatwo przez dobry serwis zajmujący się tylko instalacjami gazowymi KAR GAZ z Grębałowa ( bardzo ich polecam jeśli by ktoś miał jakieś problemy (odpukać) profesjonalne podejście do klienta i wiedza w temacie instalacji gazowych ogromna, dużo osób mi ich polecało, ceny tez maja w normie ani atrakcyjne ani zbyt wygórowane) natomiast za falowanie obrotów w mojej pandzie odpowiedzialny jest wyeksploatowany reduktor gazu, muszę tez wykonać regulację luzów zaworowych:/ zna ktoś przybliżony koszt takiej operacji oraz namiar na sumiennego pracownika który jest skłonny mi to wykonać?? pozdrawiam.
mzungu86
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): N 10:37, 10 lip 2011
Lokalizacja: Niepołomice
Wiek: 38
Panda: 1.1 lpg


Powrót do Mechanika - problemy techniczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

cron