Panda 1.3 multijet smród w kabinie

Coś stuka, coś puka - zajrzyj tutaj

Moderatorzy: Majkel_B, Pols

Panda 1.3 multijet smród w kabinie

Numer postu:#1  Postprzez sagem62 » N 13:30, 05 lis 2017

Witam , nie wiem czy już był taki temat , a mianowicie ostatnio na postoju na światłach czuje spaliny w środku i to intensywnie , po zamknięciu nawiewu tego niema smród ginie po czasie czym to jest spowodowane , sprawdziłem cały układ wydechowy i jest szczelny nigdzie niema dziury :) , zauwazyłem ze z pierwszy wtryskiwacz jest mokry wokoło ma to wpływ ? ( po nachyleniu się czuć smórd z lewej strony silnika , domyslam sie ze to EGR ? ale nie moge go namiezyc moze jest jakas nie szczelnosc , prosze o pomoc , dziekuje
sagem62
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): Śr 20:41, 25 paź 2017
Lokalizacja: Milton keynes
Panda: 1.3 Jtd
Imię: Grzegorz

Re: Panda 1.3 multijet smród w kabinie

Numer postu:#2  Postprzez morpheus1581 » N 16:29, 05 lis 2017

Egr znajduje się z tyłu silnika.
morpheus1581
Klubowicz na emeryturze
Avatar użytkownika
 
Posty: 1900
Dołączył(a): N 20:56, 12 paź 2014
Lokalizacja: Bydgoszcz
Wiek: 43
Panda: Była Panda jest Fabia
Imię: Marcin

Re: Panda 1.3 multijet smród w kabinie

Numer postu:#3  Postprzez morpheus1581 » N 16:31, 05 lis 2017

Egr znajduje się z tyłu silnika. Ciężko go dojrzeć z góry. Najlepiej od dołu.
morpheus1581
Klubowicz na emeryturze
Avatar użytkownika
 
Posty: 1900
Dołączył(a): N 20:56, 12 paź 2014
Lokalizacja: Bydgoszcz
Wiek: 43
Panda: Była Panda jest Fabia
Imię: Marcin

Re: Panda 1.3 multijet smród w kabinie

Numer postu:#4  Postprzez sagem62 » N 18:22, 05 lis 2017

morpheus1581 napisał(a):Egr znajduje się z tyłu silnika. Ciężko go dojrzeć z góry. Najlepiej od dołu.
Ok dzięki może jutro się tym zajmę

Wysłane z mojego E6653 przy użyciu Tapatalka
sagem62
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): Śr 20:41, 25 paź 2017
Lokalizacja: Milton keynes
Panda: 1.3 Jtd
Imię: Grzegorz

Re: Panda 1.3 multijet smród w kabinie

Numer postu:#5  Postprzez sagem62 » Pn 21:03, 06 lis 2017

Hmm więc dziś wpadłem pod auto i patrze na tego Egr i nie widzę, widzę alternator hmmm.. Hmm metoda myślowy że jak by był Egr uszkodzony to auto by nie miał mocy i by kopcil (przypadek w innym aucie), rozłożylem filtr powietrza i się przyglądam po czym, rozpiolem wtrysk troszkę się ropy ulalo po składałem spowrotem wtrysk i odpalam auto no i widzę między wtryskarki pierwszymi od rozrządu dwa wtryski puszczają banki hmm poczym idzie bardzo duży nagar wokoło nich więc już wiem skąd smród w kabinie.

Wysłane z mojego E6653 przy użyciu Tapatalka
sagem62
Świeżak
 
Posty: 22
Dołączył(a): Śr 20:41, 25 paź 2017
Lokalizacja: Milton keynes
Panda: 1.3 Jtd
Imię: Grzegorz


Powrót do Mechanika - problemy techniczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

cron