Numer postu:#62 przez Majkel_B » Pt 19:04, 22 wrz 2017
Przecież nie nalałbym oleju o innych właściwościach Najpierw sprawdziłem co mówi instrukcja, potem znajomi się odezwali, więc poszukałem i znalazłem że ten olej spełnia fiatowskie normy, więc miód malina
Spoko. Gdybys wlal 5w40 to nic by sie nie stało. Ale w instrukcji masz na pewno Selenia i ja lalbym taki. Mam sprawdzonego sprzedawcę na allegro i kupuję od niego od 3 lat. Ok 35zł za 1 litr.
Numer postu:#65 przez Albercik » Pt 21:15, 22 wrz 2017
Być może jest jak z benzynami. Ostatnio też się spieraliliśmy, że "ja mam w instrukcji napisane" i wszyscy mieliśmy rację. W moim 1.1 jest olej 10W40, a w nowszym - 5W40.
Ostatnio edytowano Pt 21:39, 22 wrz 2017 przez Albercik, łącznie edytowano 1 raz
Numer postu:#69 przez Majkel_B » Pt 22:14, 22 wrz 2017
A więc jak mówiłeś parę postów wcześniej, nowsze roczniki klekotów, w wersji 55kW, miały już inny rodzaj oleju I tak jak Albercik napisał wyżej, benzyny też to dotyczy Tak więc, wszyscy mamy rację, nikt się nie pomylił
Wniosek: Pozwolę sobie przytoczyć słowa pewnego PRLowskiego mechaniora gdy go zapytałem o oleje... Paaanie... to wszystko jedną rurą leci. Tylko opakowania się różnią.