Słabnie na wysokich obrotach/nierówne obroty na jałowym

Coś stuka, coś puka - zajrzyj tutaj

Moderatorzy: Majkel_B, Pols

Re: Słabnie na wysokich obrotach/nierówne obroty na jałowym

Numer postu:#16  Postprzez korni007 » Cz 9:02, 24 sie 2017

Za szybko się cieszyłem... Chcąc wyjechać w trasę znów wywaliło błąd i zaczął mulić.. Wróciłem się, tym razem do mojego mechanika a nie jakiś grzebków. Co się okazało wcześniejszy majster wymienił sondę, ale za katem a nie przed.. Mimo iż wyraźnie mówił że wymienił przed (masakra..) dodatkowo zauważyłem, że wskaźnik paliwa coś wariuje. Był full, przejechałem trochę,spadł o dwie kreski. Zgasilem auto, odpaliłem ponownie po pół godziny a poziom wrócił z powrotem na full??? Aż mnie zamurowalo. Mechanik ma mi sprawdzić masy czy są ok,oby to nie był ten sterownik...

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka
korni007
Świeżak
 
Posty: 37
Dołączył(a): Pn 10:30, 22 sie 2016
Lokalizacja: Kępno
Wiek: 29
Panda: II 1.1 MPI 2004
Imię: Kornel

Re: Słabnie na wysokich obrotach/nierówne obroty na jałowym

Numer postu:#17  Postprzez Albercik » Cz 9:23, 24 sie 2017

sterownik nie ma nic do wskaźnika paliwa ;) to BCM daje informację o poziomie paliwa przez CAN (przynajmniej w nowszych modelach - nie wiem jak było na początku produkcji). U mnie nie ma nawet przewodów we wtyczce licznika opisanych jako "fuel gauge" ;)

Jeśli chodzi o te sondy, to niech Twój mechanik wykręci tą nową sondę i sprawdzi czy model jest prawidłowy (patrząc po dokonaniach dotychczasowego mechanika). W Pandzie z 2004 roku jest duża szansa, że punkty masowe na karoserii auta są już mocno pordzewiałe, dlatego warto je oczyścić do żywej blachy, skręcić na nowo i po skręceniu - zamalować na grubo hammeritem w sprayu. Jeśli elementy zostaną prawidłowo oczyszczone z rdzy - już nigdy więcej nie zardzewieją.

I błagam - odczep się od tego biednego sterownika silnika. Tam mogły wtyczki pośniedzieć, ale sterownik będzie na bank dobry.
Mój passat na motostat.pl:Obrazek

Informacje, porady, części: 666-013-348

Zabawy z CAN'em: http://canbusfreaks.ovh/blog/
Albercik
Klubowicz na emeryturze
Avatar użytkownika
 
Posty: 2697
Dołączył(a): Śr 20:57, 13 lip 2016
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 38
Panda: Passat 3C Variant 2008 2.0TDI DSG
Imię: Tomasz

Re: Słabnie na wysokich obrotach/nierówne obroty na jałowym

Numer postu:#18  Postprzez korni007 » Pt 21:04, 25 sie 2017

Zamienili sondy i jest ok,smiga jak ta lala. Możliwe że te wtryski były niepotrzebnie wymieniane... No ale cóż,trudno. Dzięki za pomoc kolego :)

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka
korni007
Świeżak
 
Posty: 37
Dołączył(a): Pn 10:30, 22 sie 2016
Lokalizacja: Kępno
Wiek: 29
Panda: II 1.1 MPI 2004
Imię: Kornel

Re: Słabnie na wysokich obrotach/nierówne obroty na jałowym

Numer postu:#19  Postprzez Albercik » Wt 13:26, 29 sie 2017

Mówiłem, że sterownik nic tu nie ma :P
Mój passat na motostat.pl:Obrazek

Informacje, porady, części: 666-013-348

Zabawy z CAN'em: http://canbusfreaks.ovh/blog/
Albercik
Klubowicz na emeryturze
Avatar użytkownika
 
Posty: 2697
Dołączył(a): Śr 20:57, 13 lip 2016
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 38
Panda: Passat 3C Variant 2008 2.0TDI DSG
Imię: Tomasz

Poprzednia strona

Powrót do Mechanika - problemy techniczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości

cron