Numer postu:#1 przez ciapus4 » Śr 21:50, 18 sty 2017
Witam, co może byc przyczyną wysokich obrotów silnika ? jak silnik jest zimny to na biegu jałowym jest wszystko ok, jak się silnik nagrzeje, to nie kiedy, na biegu jałowym obroty wzrastają tak jak by się trzymało nogę na gazie, czy to wina silnika krokowego ?
Numer postu:#2 przez Albercik » Śr 23:01, 18 sty 2017
Do ok. 130p-1400? U mnie to samo. Zauważyłem jedno - jak na trójce puszczę gaz i hamuję silnikiem - około 1500 obrotów jest takie lekkie szarpnięcie i po wciśnięciu sprzęgła - obroty spadają do normalnych. Na jakiś czas. Też obstawiam silnik krokowy.
Numer postu:#3 przez ciapus4 » Śr 23:10, 18 sty 2017
U mnie tak jadę 1,2,3,4 dojazd do świateł luz i silnik wyje, nieraz jak przygazuje powiecmy do 4000 tysi i puszczę to ładnie ląduje na wolnych obrota.....
Warto tez sprawdzic, czy do przepustnicy 'bokiem' niedostaje sie powietrze ...? Ja mialem podobnie w seicento 1,1 - wymienilem przepustnice (w niej jest silniczek krokowy) i pomoglo natychmiast !
Numer postu:#9 przez Albercik » Pt 8:49, 20 sty 2017
Przepustnicy znajduje się pod tą czarną obudową filtra powietrza na silniku. Demontaż banalny - dwa zapięcia po bokach odpinane i taką dziwną sprężynkę z przodu, odkręcić dwie śruby 10 po bokach i ponosisz ostrożnie do góry (od spodu jest podłączona rurka od domy).