Podłużnice:
51798006 - PODPORA STR.PRAWA - M1 - SILNIK:1.1 8V, M5 - SILNIK:1.2 8V, M6 - SILNIK:1242 8V CF5 BENZYNA/GPL 44KW/60KM, M10 - SILNIK:1250 MJTD 51KW, M17 - SILNIK:1400 16V CF4, M73 - SILNIK:1250 MJTD 75KM/ 55KW
51761142 - PODPORA STRONA LEWA - M1 - SILNIK:1.1 8V, M5 - SILNIK:1.2 8V, M6 - SILNIK:1242 8V CF5 BENZYNA/GPL 44KW/60KM, M10 - SILNIK:1250 MJTD 51KW, M17 - SILNIK:1400 16V CF4, M73 - SILNIK:1250 MJTD 75KM/ 55KW
Pas przedni:
51700202 - WSPORNIK/PODPORA
Belka przednia zderzaka/wzmocnienie czołowe:
46840091 - BELKA POPRZECZNA
Nie ma znaczenia wersja auta, ani obecność klimatyzacji. Jest tylko różnica w podstawie akumulatora (dla wersji z VDC jest inna podstawa), ale znowu - nie ma znaczenia czy masz 4x4, ani czy masz klimę.
P.S. Jeśli chodzi o wentylator i chłodnicę to jest różnica dla wersji klima/bez klimy. W pandach występowały w sumie cztery wersje chłodnic oraz dwie wersje wentylatorów:
Chłodnice:
- z wbudowanym zbiornikiem płynu, wentylator na 4 śruby (bez A/C),
![Obrazek](http://www.aldar-czesci.pl/zdjecia/642_1.jpg)
- z zewnętrznym zbiornikiem płynu, wentylator na 4 śruby (bez A/C),
[NIE ZNALAZŁEM FOTO]
- z wbudowanym zbiornikiem płynu, wentylator na 3 śruby (z A/C),
![Obrazek](http://mera.auto.pl/148008-large_default/chlodnica-wody-fiat-panda-nrf-53075.jpg)
- z zewnętrznym zbiornikiem płynu, wentylator na 3 śruby (z A/C),
![Obrazek](http://2.allegroimg.pl/s400/03/50/70/45/79/5070457922)
Wentylatory:
- mocowane na 3 śruby (z A/C),
![Obrazek](http://www.aldar-czesci.pl/zdjecia/629_1.jpg)
- mocowane na 4 śruby (bez A/C).
![Obrazek](http://images.sklepy24.pl/36985913/1105/medium/wentylator-chlodnicy-fiat-uno-td.jpg)