Chwilowy brak mocy PANDA MULTIJET.

Coś stuka, coś puka - zajrzyj tutaj

Moderatorzy: Majkel_B, Pols

Chwilowy brak mocy PANDA MULTIJET.

Numer postu:#1  Postprzez Krzys13s » Pn 20:35, 22 sie 2016

Witam wszystkich. Może ktoś z was miał taki problem....zaczynam....moja panda 2005r , multijet.. chodziła bezawaryjnie....niestety do czasu. Co jakiś czas zapala się błąd komputera i po podłączeniu można odczytać ze jest problem z ciśnieniem paliwa . Nic więcej nie pisze. Ponadto dodając gaz do podłogi na postoju auto wkręca się max na 4 tys obrotów. Gdy zgaszę silnik i odpalę ponownie auto wkręca się na maksymalne obroty . Powiem wam jeszcze ze po przygazowaniu do oporu strasznie wali sadzą. To by było na tyle....a i jeszcze ten błąd komputera co jakiś czas gaśnie. i znów się zapala. To by było na tyle. Za wszelką podpowiedz z góry dziękuje.... Dodam jeszcze ze po sprawdzeniu na komputerze wszystkie parametry auta i ciśnienia paliwa są prawidłowe.
Krzys13s
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): So 9:53, 29 gru 2012
Lokalizacja: Radomsko
Panda: 1.3 Multijet

Re: Chwilowy brak mocy PANDA MULTIJET.

Numer postu:#2  Postprzez morpheus1581 » Pn 20:52, 22 sie 2016

Może EGR się zawiesza. Może pompa wtryskowa. Myślę, że bez porządnego sprawdzenia na kompie ciężko będzie zdiagnozować
morpheus1581
Klubowicz na emeryturze
Avatar użytkownika
 
Posty: 1900
Dołączył(a): N 20:56, 12 paź 2014
Lokalizacja: Bydgoszcz
Wiek: 43
Panda: Była Panda jest Fabia
Imię: Marcin

Re: Chwilowy brak mocy PANDA MULTIJET.

Numer postu:#3  Postprzez Krzys13s » Wt 21:26, 23 sie 2016

Moi drodzy....kolejny objaw...coraz częściej gaśnie...jak potrzymam na 3 tys obrotów po około 20s zgaśnie. Po odpaleniu przez chwilę chodzi idealnie....później traci moc i gaśnie i tak w koło. Masakra.
Krzys13s
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): So 9:53, 29 gru 2012
Lokalizacja: Radomsko
Panda: 1.3 Multijet

Re: Chwilowy brak mocy PANDA MULTIJET.

Numer postu:#4  Postprzez Krzys13s » Śr 21:19, 24 sie 2016

Wymieniłem filtr paliwa....i co? I nic....pojechałem na kompa po raz kolejny..i to samo..ciśnienie paliwa nieciągły....i klapa. Dalej siedzę z ręką w nocniku....
Krzys13s
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): So 9:53, 29 gru 2012
Lokalizacja: Radomsko
Panda: 1.3 Multijet

Re: Chwilowy brak mocy PANDA MULTIJET.

Numer postu:#5  Postprzez Krzys13s » N 9:38, 28 sie 2016

Moi drodzy......napisze tak...MASAKRA! Mechanik powiedział chyba pompa poleciała , albo wtryski padły...Ale kiedy auto postało na słońcu błąd kompa zgasł i zaczęło chodzić normalnie! 5 dni głowiłem się co moze być....i cholera wymyśliłem! Żaden mechanik na to nie wpadł...ja już nawet zaglądałem do zbiornika paliwa czy się coś nie przytkało z brudu. To co się popsuło to PRZEKAŹNIK POMPY PALIWA.... tej w zbiorniku co jest....najgorsze było to że ona działała na popsutym przekaźniku! Tylko obroty miała nie takie jak powinna i dawała za mało paliwa. Także pamiętajcie trzeba zawsze zaczynać szukać czegoś od najprostszych rzeczy. Niestety większość mechaników wymieniłoby pół auta.
Krzys13s
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): So 9:53, 29 gru 2012
Lokalizacja: Radomsko
Panda: 1.3 Multijet

Re: Chwilowy brak mocy PANDA MULTIJET.

Numer postu:#6  Postprzez michal.ol1 » Pn 16:02, 12 wrz 2016

i wszystko działa cacy już? Bo nadmierne dymienie wskazywałoby na nadmierny przelew wtryskiwacza/wtryskiwaczy. Z dieselem trzeba ostrożnie, nie piłuj go tak ;)
michal.ol1
Specjalista
 
Posty: 345
Dołączył(a): Śr 17:07, 26 cze 2013
Lokalizacja: Chiny
Panda: 1.3 MultiJet
Imię: Michał

Re: Chwilowy brak mocy PANDA MULTIJET.

Numer postu:#7  Postprzez Albercik » Cz 12:43, 22 wrz 2016

Nadmierne dymienie może też wystąpić przy zbyt małej dawce paliwa.

Co do przekaźnika - nie ma dziwne, że działał. Przekaźnik podaje prąd na pompę. Cewka przekaźnika była sprawna, jednak przekaźnik w środku był zaśniedziały i dawał mniejszy prąd na wyjściu, niż powinien. Dlatego pompa pracowała na 'wolnych' obrotach. Jak było ciepło - kontakt na stykach był lepszy i pompa dostawała więcej prądu.

Przepałuj ją teraz trochę porządnie (na trasie, nie na luzie :P ) żeby przeczyścić EGR oraz wydech i będzie cacy ;)
Mój passat na motostat.pl:Obrazek

Informacje, porady, części: 666-013-348

Zabawy z CAN'em: http://canbusfreaks.ovh/blog/
Albercik
Klubowicz na emeryturze
Avatar użytkownika
 
Posty: 2697
Dołączył(a): Śr 20:57, 13 lip 2016
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 38
Panda: Passat 3C Variant 2008 2.0TDI DSG
Imię: Tomasz


Powrót do Mechanika - problemy techniczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości

cron