morpheus1581 napisał(a):A może uszczelka pod głowicą się przepalila i daje Ci płyn na tłok. A jak masz auto rozgrzane i zgasisz je to popuść lekko korek od płynu chłodniczego i zobacz czy jest duże ciśnienie tzn. czy mocno bąbluje. Powinno lekko syknąć. A jeśli mocno tzn. że może uszczelka i ciśnienie idzie w układ. To by tłumaczyło że na zimnym silniku, bo płyn się kurczy i przenikać może na tłok. Jak odpalisz to go wypali i później jest dobrze. Płynu by Ci też wtedy ubywało
olo 1 napisał(a):Sprawdź ciśnienie sprężania.A wcześniej zamień wtryski miejscami.
morpheus1581 napisał(a):A może uszczelka pod głowicą się przepaliła i daje Ci płyn na tłok. A jak masz auto rozgrzane i zgasisz je to popuść lekko korek od płynu chłodniczego i zobacz czy jest duże ciśnienie tzn. czy mocno bąbluje. Powinno lekko syknąć. A jeśli mocno tzn. że może uszczelka i ciśnienie idzie w układ. To by tłumaczyło że na zimnym silniku, bo płyn się kurczy i przenikać może na tłok. Jak odpalisz to go wypali i później jest dobrze. Płynu by Ci też wtedy ubywało.
Powrót do Mechanika - problemy techniczne
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość