arnold napisał(a):Błędy Ci wszystko powiedziały. Po to jest diagnostyka żeby nie szukać po omacku. Kontrola wtyczek wtryskiwaczy, jeśli się nie pomoże? to zamiana wtrysków miejscami na te, które błędów nie generują. Jeśli błąd wraz z wtryskiem przejdzie na inny cylinder to wtryskiwacz. Jak pozostaje błąd na 2 i 3 to coś z wiązką elektryczną. Więcej filozofii tu nie ma.
Jeśli nie wiesz co to wtryskiwacz lub gdzie są zamontowane to oddaj auto do mechanika.
Używane wtryskiwacze to ryzyko że są uszkodzone.
Sam napisałeś że masz P0203 i P0202 czyli błędy generowane przez wtryskiwacze, więc odpowiedź była pełna i wyczerpująca. Wiesz jak wygląda wtryskiwacz i gdzie jest?
P0300 "Wykryte przypadkowe/wielokrotne wypadanie zapłonów w cylindrach"
P0301 "Cylinder 1 - wykryte wypadanie zapłonów"
P0302 "Cylinder 2 - wykryte wypadanie zapłonów"
P0303 "Cylinder 3 - wykryte wypadanie zapłonów"
P0304 "Cylinder 4 - wykryte wypadanie zapłonów"
Takie prawdopodobnie miałbyś błędy przy problemach z świecami lub przewodami:
P0352 Uzwojenie pierwotne/wtórne cewki zapłonowej "B" - obwód
P0351 Uzwojenie pierwotne/wtórne cewki zapłonowej "A" - obwód
Takie też mogą występować.
Ale twoje należą do tej grupy:
P0201 Wtryskiwacz, cylinder 1 - usterka obwodu
P0202 Wtryskiwacz, cylinder 2 - usterka obwodu
P0203 Wtryskiwacz, cylinder 3 - usterka obwodu
P0204 Wtryskiwacz, cylinder 4 - usterka obwodu
To napiszę raz jeszcze. To może być luźna lub zanieczyszczona wtyczka WTRYSKIWACZA. Jeśli po czyszczeniu i kontroli wtyczek błędy dalej będą generowane na tych cylindrach to przekładasz wtryskiwacze z 2 i 3 cylindra na 1 i 4, jeśli błąd przeskoczy na nowe (1 i 4) cylindry, to wtryskiwacze do wymiany. Gdy błąd pozostanie na 2 i 3 to problem jest w instalacji elektrycznej.
Na ten czas błąd jest generowany ciągle przez wtryskiwacz 3 cylindra, więc raczej to zły styk.
Swoją drogą jeśli ktoś odpowiada z sensem, to z grzeczności wypadałoby się ustosunkować do tego. Jestem arogancki, bo setki razy zadane pytanie, nie tylko na tym forum udzieliłem odpowiedzi i to na prawdę konkretnej, a zlewasz na to. Rozumiem że może twoje przygotowanie techniczne jest jakie jest, ale to jest na prawdę prosty temat. Jeśli masz możliwość diagnostyki to skorzystaj z niej jak Pan Bóg przykazał. Kontrola połączeń elektrycznych i podmiany elementów to jest najlepsza chałupnicza metoda szukania usterki.