arnold napisał(a):Wtedy wiesz że cały obwód jest sprawny. Moim zdaniem jeśli chce się samemu grzebać w aucie dobrze jest nabyć jakieś narzędzie. Bo tak czy siak obwód zamyka komp. Albo postaw auto, wlacz klime otwórz maskę i obserwuj.
Wysłane z mojego ST23i przy użyciu Tapatalka
To już zrobiłem wcześniej - sprężarka się włącza, pracuje chwilę, po czym się wyłącza. Czeka chwilę, załącza się na kilka sekund i wyłącza z powrotem. Czeka chwilę, załącza na kilka sekund i wyłącza. I tak cały czas.
Rurka od skraplacza (ta cienka) jest gorąca, rurka od parowacza (ta gruba) jest chłodna, chyba w temperaturze pokojowej (garażowej). Głębiej palców nie pchałem, bo mi ich szkoda.
Wentylator przed silnikiem stoi i się nie rusza, aczkolwiek cały silnik jeszcze nie był nagrzany, bo pracował 2-3 minuty.
Tak jak pisałem wcześniej - jeśli zacząłbym jechać, to sprężarka pracowała by cały czas i klima by chłodziła bez zarzutu.
Chyba rzeczywiście kupię kabel, bo widzę, że na alledrogo ceny są w miarę przystępne.