Coś stuka, coś puka - zajrzyj tutaj
Moderatorzy: Majkel_B, Pols
Numer postu:#16 przez Forsaken » Wt 9:45, 23 cze 2015
Panowie jeśli gość ma klapkę na obudowie filtra to zakładam że ma LPG II gen.
I żadne tam pompowanie go do odcinki na LPG możesz sobie kuku narobić!!! Takie rzeczy tylko na Pb!
Wali Ci z filtra powietrza przy mocnym obciążeniu silnika?(przyduszenie gazu pod górę lub przy ruszaniu).
Jeśli nie kable powinny być ok. Test z iskrami zawsze można zrobić, oczywiście w nocy.
Nie wiem jakie masz kable ale do LPG II gen TYLKO i wyłącznie oryginalne kable. Każde inne są nic nie warte.
Forsaken- Klubowicz
-
- Posty: 2685
- Dołączył(a): Pn 22:54, 22 sie 2011
- Lokalizacja: Brzezinka\Kraków
- Wiek: 39
- Panda: PIII 1.2 8V Lounge 2012
- Imię: Piotrek
Numer postu:#17 przez basho » Śr 16:49, 24 cze 2015
Sprawdzone ciśnienie 13, 13 ,13 ,14 silniczek chodzi równo . Jutro mechanik będzie sprawdzał czy nie czasem zapchany katalizator.
basho- Świeżak
-
- Posty: 34
- Dołączył(a): Cz 21:27, 05 mar 2015
- Lokalizacja: Bielsko-B
- Panda: activ
- Imię: Bartek
Numer postu:#18 przez arnold » Śr 17:20, 24 cze 2015
Kompresja ładna, więc może być.
arnold- Wymiatacz
-
- Posty: 1380
- Dołączył(a): So 17:22, 16 sie 2014
- Lokalizacja: Gliwice
- Wiek: 35
- Panda: Była, a jest Dacia Duster 2020
- Imię: Arnold
Numer postu:#19 przez basho » Cz 17:19, 25 cze 2015
Zatkany katalizator, stopił się, Samochodu teraz nie poznaje a V max 160 .
Gdy stoi na luzie i depnę na gaz zadrga silnikiem i troszkę go przydusi , jak myślicie czego to wina ?
basho- Świeżak
-
- Posty: 34
- Dołączył(a): Cz 21:27, 05 mar 2015
- Lokalizacja: Bielsko-B
- Panda: activ
- Imię: Bartek
Powrót do Mechanika - problemy techniczne
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości