Numer postu:#7 przez arnold » Wt 0:47, 31 mar 2015
Sprawdziłem nadkola mam też firmy Florimex. Prygotuj wiertła 6 i 8, oraz opalarkę. W moim przypadku prawe nadkole było trochę za bardzo obcięte na łuku błotnika, to skracałem zatrzask żeby wyszło trochę na zewnątrz. Ale można też to naciągnać na gorąco. Całkiem łatwo się to robi. Powiększałem otwór na śrubę mocującą- tą którą mocowana jest kanapa, oraz wierciłem dodatkowe otwory mocujące w zderzak- był tylko jeden. Wszystko skręciłem dłuższymi wkrętami z resztą . Nie odkrecałem oryginalnych półnadkoli. Nowe nadkole przkręcone jest całkowicie na zewnątrz, poźniej zderzak poźniej stare połnadkole- w nim są blaszki mocujące. Żeby nic nie wpadało w rezonans, tylny fartuch nadkoli przymocowałem nitem do oryginalnych od srony osi pojazdu. Moja rada, przy okazji dobrze jest wyczyścić i zakonserowować od razu okolice filtra par paliwa i ewentulnie zakonserować całe nadkola, zawsze to coś da, choć platik wystarczjąco zabezpiecza. Konserwację zrobiłbym tylko ze 24 godziny wcześniej żeby przeschło. Jakimś środkiem do konserwacji podwozia na bazie bitumiczno kauczukowej.