Mateusz tak jak pisałem trzeba szukać używki ewentualnie pytać nawet o uszkodzone węże i łapać kolanka na zapas.Dzisiaj pękło mi kolanko ale górne(więc cos jednak nie tak z tymi plastikami u mnie,patrz"pękające zbiorniczki")miałem na zapasie to i zmieniłem a przy okazji rozebrałem to stare.Wygląda to tak:
widok od strony dłuższej części sprężyny(do wyjęcia trzeba ten kawałek odgiąć na zewnątrz)
widok od strony krótszej(tą najpierw wciskamy)
widok sprężyny rozprężonej
sprężyna po ściśnięciu
na aucie dobrze użyć szczypiec (można na stare naspawać blaszki coby wciskały tylko to co trzeba)
a tu całość po demontarzu czyli o-ring,kołnierz mocujący o-ring i sprężyna(nie jest pogięta tylko od jednej strony profilowana)
Przy okazji pobytu na kasacji pytałem się o węże i okazało się,że utylizują,ale jak trafisz,że akurat są to sprzedają za przysłowiową złotówkę.