Numer postu:#12 przez dream7000 » N 15:47, 22 paź 2017
1. ustawic kola na wprost. Rozebrac kolumne, wyjac pierscien zabezpieczajacy typu seger a nestepnie stary/uskodzony/ czujnik
2. odkrecic dolny drazek krzyzakowy z maglownicy
3. obrocic walkem kierownicy za pomoca dolnego drazka tak aby frez /rowek/ na walku kolumny umozliwil wlozenie nowego czujnika bez wyjmowania blokady/zawleczki/ W praktyce bardzo rzadko zdarza sie, aby wypustka kierunkowa wewnatrz otworu czujnika pasowala na frez przy kolach na wprost
4. wlozic czujnik z zawleczka - mocno docisnac. Nie ma potrzeby usuwania na czas montazu pierscienia wokol otworu srodkowego czujnika.
5. wpiac wtyczke elektryczna
6. wyjac zawleczke
7. obrocic drazkiem tak, aby bylo mozliwe ponowne jego zamontowanie na trzpieniu maglownicy/kola na wprost/
8. zlozyc kolumne
9. przeprowadzic kalibracje czujnika programem diagnostycznym MES. Po pozytywnie wykonanej kalibracji kierownica powinna kracic sie zarowno w lewo jak i w prawo z jednakowa sila