Piotrek,
Jeszcze nie mam pandy
, pompka jeśli jest podobna jak w punto II, działa jak Michał pisze, na zasadzie zmiany biegunowości (podobnie jak silniczki centralnego zamka).
Kręcąc się w jednym kierunku pompuje na przód, kręcąc się w przeciwnym kierunku pompuje na tył.
Jeśli podejrzewasz silniczek, zaopatrz się w voltomierz cyfrowy i drugą osobę
1. Dobierasz się do pompki i do jej kostki podłączasz [V]'mierz ustawiony na zakres większy niż 12V= (np 20V=)
2. Druga osoba wsiada do miśka, przekręca kluczyk i włącza spryskiwacz na przednią szybę, następnie na tylną i tak kilka razy na przemian.
- miernik powinien wskazywać napięcie zasilania (ok.12V), z tym że jeśli lejąc na przednią szybę masz 12V, to lejąc na tylną szybę miernik będzie wskazywał napięcie przeciwne czyli -12V, lub odwrotnie, przód -12V, tył 12V.
- jeśli dostajesz na przemian napięcia 12V/-12V/12V i tak dalej, a płyn leci tylko do tyłu, coś masz przytkane w wężykach,
- jeśli po pierwszym użyciu tyłu, napięcie zasilania pompki ma jeden kierunek, niezależnie, czy dźwignię pociągasz, czy odpychasz, zawsze jest 12V, lub zawsze -12V, wina nie leży po stronie silniczka,
- w punto II sterowanie jest z włącznika zespolonego pod kierownicą, w corsach C, są 2 przekaźniki przełączne w bodycompie, myślę że panda ma podobnie, jak w punto
Życzę powodzenia i cierpliwości