Zwierzak napisał(a):
A redaktorzy pism motoryzacyjnych mam wrażanie, że często samochody widzieli tylko na obrazkach.
t-przemek napisał(a):Zwierzak napisał(a):
A redaktorzy pism motoryzacyjnych mam wrażanie, że często samochody widzieli tylko na obrazkach.
Też mi się coś tak wydaje, natomiast jestem pewny co to 1.1 że po zerwaniu kompletnie nic się nie dzieje.
Romix13 napisał(a):Zwykle się oceniało po wyglądzie korka wlewu oleju jak kwadratowy gumowy to bezkolizyjny i mój taki jest, po za tym już był rozbierany silnik i mech.potwierdził że bezk. a gdy okrągły zakręcany to kolizyjny ale nie wiem po czym jeszcze można wizualnie
mich43l napisał(a):ciekawe gdzie można dostać pewną informację na temat silników czy są czy nie są kolizyjne, może są jakieś katalogi ...
jest to pewna wiadomość niczym ta że zlot zaczyna się w ten piątek.silniki z korkami wciskanymi są bezkolizyjne, silniki z korkami wkRęcanymi SĄ KOLIZYJNE
mipan napisał(a):Spotkałem się z opinią specjalisty, że nie ma bezkolizyjnych silników Fiata. Istnieje tylko różne prawdopodobieństwo wystąpienia kolizji tłoka z zaworami w przypadku uszkodzenia rozrządu.
Wyjaśnieniem tego problemu mógłby być tylko rysunek z dokumentacji technicznej silnika, z zaznaczeniem maksymalnych położeń tłoków i zaworów.
Powrót do Mechanika - problemy techniczne
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości