wuja69 napisał(a):Jestem na etapie diagnozowania co jest nie tak z ręcznym w moim aucie(nie dawno je kupiłem), na diagnostyce okazało się ,że lewa strona bardzo słabo hamuje, przy dźwigni zaciągniętej bardzo wysoko .Rozebrałem tylni lewy bęben i wszystko wygląda ok.(hamulec główny tylni jest ok.) linka nie jest zapieczona.Ale wydaje mi się ,że jest jakby dłuższa od prawej, tzn. po zaciągnięciu poprzeczny uchwyt, ten w którym zaczepia się linki ustawia po skosie- napina linki z różną siłą.Auto dopiero poznaje i szukam przyczyny.Jutro zrobię fotki jak to wygląda, nie lubię śmigać autem z niedomagającymi hamulcami.
dziadek napisał(a):sprawdź czy działa regulacja przy szczękach
boston napisał(a):u mnie opór zaciągania ręcznego jest ogromny do tego stopnia że nie można zaciągnąć dalej niż 3 ząbek
mimo to siła hamowania jest tak słaba że praktycznie można powiedzieć że nie działa
także co w moim przypadku za to odpowiada (szczęki dobre)
Robert napisał(a):Podłącze się do tematu. Mam przebieg ok 136tkm, mam uszkodzony tylni lewy bęben (w ogóle nie hamuje) i nie działa mi ręczny. Co wymieniać do ręcznego linki czy szczęki? Jakieś tysiąc kilometrów temu miałem metaliczne stuki w tylnym lewym kole, które ustały.
Powrót do Mechanika - problemy techniczne
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości