Mam dla Ciebie niestety chyba złe wieści tzn. podejrzenia opcje są moim zdaniem 3;
- źle założona uszczelka pod głowicą (nie planowana głowica, lub źle spasowana) przedmuchy biały dym z pod korka to para wodna zmieszana z olejem.
- padnięte pierścienie ew. źle poskładany blok pozamieniane tłoki w stosunku do pierwotnego spasowanie i powstają duże przedmuchy na zużytych pierścieniach, w konsekwencji za duże ciśnienie w skrzyni korbowej i wywala korkiem bo odma nie wyrabia.
- trzecia opcja właśnie odma tzn. przytkana źle założona etc. nie upuszcza ciśnienia.
Jak tak to piszę to przyszły mi do głowy jeszcze dwie opcje przytkałeś składając silnik magistralę smarująca - co by wskazywało na brak smarowania korbowodu - albo najbardziej optymistyczna wersja nie zmieniłeś oleju po wymianie UPG i teraz olej zmieszany z wodą i całym syfem odparowuje - ew. syf zatkał smoka w misce olejowej.
To chyba maksymalna możliwa diagnostyka wireless jaka przychodzi mi do głowy bez pomacania pacjenta więcej nie zrobię
PS Mich43I ty masz w pandzie 1,1 8V czy 1,1 V8 jak w opisie?