ja może opiszę swoją sytuację...
w lecie miałem wymieniane bębny... nie kupowałem ich, więc nie wiem, co tam "siedzi"
przy wymianie kół na zimówki (mam opony na felgach), coś zaczęło strasznie hałasować - trzeć się
po puszczeniu śrub kół tarcie ustało... po ściągnięciu bębna okazało się, że śruby trą o sprężynkę wewnątrz bębna...
jako, że te dystanse na "zimowych" felgach są prawie płaskie, to śruba przechodziła na wylot otworów w bębnach... zapewne są one kilka mm cieńsze niż oryginalne, co jest spowodowane takim problemem
skoro miałeś robione z hamulcami, to możliwe, że masz podobną sytuację
ja swój problem rozwiązałem poprzez takie dystanse nakładane między bęben, a felgę (grubość 5mm)
niestety, nie udało mi się znaleźć krótszych śrub... nie brałem też pod uwagę cięcia śrub, które posiadam