Pentium napisał(a):- hermetyk stosowało się do uszczelniania powierzchni łączonych bez żadnych uszczelek, z uszczelkami papierowymi lub z "klyngerytu", nigdy na uszczelnieniach gumowych lub zamiast ich. Tam gdzie jest guma, tam MUSI być GUMA (chyba, że masz dużo kasy na alimenty )
Pozdrawiam i życzę "suchości"
Dreamcatcher napisał(a):jaka konsekwencja będzie niesplanowania głowicy po wydmuchaniu upg? Trochę się ostatnio zdziwiłem jak sąsiad stwierdził iż nie ma czasu (coż traktor - czas zasiewow) i że samą uszczelkę i płyny zmieni
Romix13 napisał(a):Dreamcatcher napisał(a):jaka konsekwencja będzie niesplanowania głowicy po wydmuchaniu upg? Trochę się ostatnio zdziwiłem jak sąsiad stwierdził iż nie ma czasu (coż traktor - czas zasiewow) i że samą uszczelkę i płyny zmieni
Planowanie głowicy ma na celu wyfrezowanie jej płaszczyzny dolegającej do uszczelki a tej do silnika do równa ,tak że będzie przylegać idealnie jak "szyba" (usunięcie wszelkich nierówności na jej powierzchni) więc naprawdę warto to zrobić ,zwłaszcza, że koszt niewielki by osiągnąć pożądany efekt uszczelnienia,między pokrywą, uszczelka i korpusem silnika
victor89 napisał(a):Powinno się to jednak robić, tak jak Romix napisał
OsiemKilo napisał(a):Z jedną rzeczą się nie zgodze. Planowanie lepiej robić poprzez szlifowanie powierzchni na magnesówce a nie frezowanie. Oczywiście ludzie frezują i jeżdżą, nie twierdze że to jest zło.
soltek225 napisał(a):witam
problem zażegnany .
okazało się ze ciekło z węża od odpowietrzenia (odmy)
skręciłem na opaskę i jest sucho .
pozdrawiam
mike napisał(a):Ja dziś wymieniłem ale zajęło mi to godzinke:) Uszczelka Reinz (23zł) posmarowana z obu stron smarem, zobaczymy jak się sprawdzi ten patent.
Powrót do Mechanika - problemy techniczne
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości