Numer postu:#8 przez Pentium » So 19:07, 01 wrz 2012
Zdjęcie pierwsze - nie musisz odkręcać podnośnika szyby, popatrz na tył drzwi przy zamku, powinien tam być taki duży element z tworzywa, który jest wciśnięty i zamocowany na jeden trzpień, chroni on cięgna zamka przed dostępem z zewnątrz "otwierakami". Wyjmij ten element, będziesz miał dostęp do pionowej tylnej prowadnicy szyby, odkręć mocowanie tej prowadnicy - śruba od zewnątrz drzwi poniżej trzech śrub mocujących zamek, prowadnicę wyciągnij do dołu.
Zdjęcie drugie i trzecie - główny element mocowania szyby w podnośniku, składa się z trzpienia który przechodzi przez otwór w szybie, na końcu ma podcięcie, w które wchodzi zapinka z tworzywa w kształcie litery U zamocowana elastycznym łącznikiem z trzpieniem widoczna na zdj. 2.
Uchwyt zapinki widać dobrze na zdj.3, musisz ją chwycić za ten uchwyt i ściągnąć z trzpienia "po powierzchni szyby", dalej wypchnąć delikatnie trzpień z otworu w szybie, staraj się nie naprężać za mocno szyby, ma dużą wytrzymałość, ale może strzelić. Po wyjęciu trzpienia z szyby i prowadnicy tylnej musisz mieć wyjętą uszczelkę-prowadnicę dolną wewnętrzną. Szybę zesuń w dół, przekręć o pewien kąt najlepiej zbliżony do 90 stopni i wyciągaj do góy. Nie pamiętam, czy trzeba ściągnąć uszczelkę z ramki drzwi, w którą wsuwa się szyba przy zamykaniu, jeżeli szyba zacznie się klinować, to musisz ją ściągnąć z ramki drzwi. Nie jest łatwo opisać słowami kolejne czynności, ale mam nadzieję, że choć trochę pomogę. Na marginesie, szyba w drzwiach przednich wchodzi super bez problemu.
Pozdrawiam.