Numer postu:#7 przez waldekb3 » Pn 8:50, 18 cze 2012
Dwa odczyty z programu FES
1.
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obciażenie silnika: 5,750 Kg/h
Wyprzedzenie zapłonu: 9,8 °
Ciśnienie atmosferyczne: 1008 mBar
Kontrola lambda 1 przed kat.: Ok
Monitorowanie systemu paliwowego: Ok
Wypadające zapłony (uszkodz. emisji): NIE
Stan silnika: W ruchu
Czas wtrysku: 2,014 ms
Predkość pojazdu: 0 km/h
Kąt przepustnicy: 0,0 °
Otwarcie zaworu EVAP: 0,0 %
Wypadające zapłony (uszkodz. katalizatora): NIE
Sonda lambda 1 przed kat.: Pętla zamknięta
Temperatura wody: 83 °C
Temperatura powietrza: 41 °C
Ciśnienie w dolocie: 267 mBar
Obroty silnika: 747 obr/min
Monitorowanie katalizatora: Ok
Stan lambda 1 za kat.: Ograniczenie dolne
Napięcie akumulatora: 13,8 V
Sonda lambda 1 za kat.: Pętla otwarta
Oczekiwane obroty biegu jałowego: 750 obr/min
Kąt przepustnicy: %
Cylinder 1 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 °
Cylinder 2 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 °
Cylinder 3 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 °
Cylinder 4 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 °
Wartość adaptacji składu mieszanki: 1,250000 %
Integrator sondy lambda 1: 1,044600 %
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,019 V
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,737 V
Pozycja pedału przyspieszenia: Bieg jałowy
Pozycja silnika krokowego: 38 kroków
Stan lambda przed kat.: Bogata
Centralka silnika: Niezaprogramowany
Kąt wyprzedzenia (obliczony): 10,0
Integrator sondy lambda 2: 1,000000 %
Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 1: 0,547 V
Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 2: 0,508 V
Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 3: 0,454 V
Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 4: 0,473 V
Czas ładowania cewki 1: 2,362 ms
Czas ładowania cewki 2: 2,330 ms
Oczekiwane ciśnienie powietrza: 255 mBar
Nauczone otwarcie na wolnych obrotach: 6553,3 %
Otwarcie siln. krok. w pętli zamkniętej: -1,1 %
Pozycja silnika krokowego: 13,0 %
Stosunek powietrze/paliwo:
Napełnienie kanistra: 0,0032 %
Warunek adaptacji powietrze/paliwo:
Adaptacja koła fonicznego: Ok
2.
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obciażenie silnika: 5,875 Kg/h
Wyprzedzenie zapłonu: 9,9 °
Ciśnienie atmosferyczne: 1008 mBar
Kontrola lambda 1 przed kat.: Ok
Monitorowanie systemu paliwowego: Ok
Wypadające zapłony (uszkodz. emisji): NIE
Stan silnika: W ruchu
Czas wtrysku: 2,116 ms
Predkość pojazdu: 0 km/h
Kąt przepustnicy: 0,1 °
Otwarcie zaworu EVAP: 0,0 %
Wypadające zapłony (uszkodz. katalizatora): NIE
Sonda lambda 1 przed kat.: Pętla otwarta
Temperatura wody: 82 °C
Temperatura powietrza: 41 °C
Ciśnienie w dolocie: 274 mBar
Obroty silnika: 748 obr/min
Monitorowanie katalizatora: Ok
Stan lambda 1 za kat.: Ograniczenie dolne
Napięcie akumulatora: 13,7 V
Sonda lambda 1 za kat.: Pętla otwarta
Oczekiwane obroty biegu jałowego: 750 obr/min
Kąt przepustnicy: %
Cylinder 1 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 °
Cylinder 2 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 °
Cylinder 3 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 °
Cylinder 4 - zmniejszenie kąta wyprz. zapłonu z powodu spalania stukowego: 0,0 °
Wartość adaptacji składu mieszanki: 1,250000 %
Integrator sondy lambda 1: 1,000000 %
Napięcie lambda 1 za kat.: 0,000 V
Napięcie lambda 1 przed kat.: 0,576 V
Pozycja pedału przyspieszenia: Bieg jałowy
Pozycja silnika krokowego: 37 kroków
Stan lambda przed kat.: Ograniczenie dolne
Kąt wyprzedzenia (obliczony): 10,0
Integrator sondy lambda 2: 1,000000 %
Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 1: 0,527 V
Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 2: 0,478 V
Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 3: 0,454 V
Napięcie czujnika detonacji dla cyl. 4: 0,503 V
Czas ładowania cewki 1: 2,354 ms
Czas ładowania cewki 2: 2,330 ms
Oczekiwane ciśnienie powietrza: 266 mBar
Nauczone otwarcie na wolnych obrotach: 6553,4 %
Otwarcie siln. krok. w pętli zamkniętej: -1,4 %
Pozycja silnika krokowego: 13,0 %
Stosunek powietrze/paliwo:
Napełnienie kanistra: 0,0032 %
Warunek adaptacji powietrze/paliwo:
Adaptacja koła fonicznego: Ok
Fiat Panda 1.2 8v Dynamic
CanTieCar 3.2 pro