a wiec tak tez mialem problem, ciezko chodzaca skrzynia i do tego bardzo mulasto, podobno skrzynia siadla (naszczescie dobrze ze nie wymienilem bo jest sprawna), moze linki od skrzyni (tez nie wymienilem), wiec sam zaczalem dzialac i na pierwszy ogien poszedl olej w skrzyni ( przynajmniej wiem ze mam dobry olejek zalany) ale nic nie przynioslo rezultatu.... wiec zaczalem smarowac linki w kabinie, ja zrobilem to wd 40 delikatnie wpsikujac w pancerz i ruszajac skrzynia troszke pomoglo, pozniej na koncu wlasnie doszedlem jakos do tego zeby to wyczyscic itp nie wiedzialem czy dobrze robie ale okazalo sie bajecznie:))) teraz co raz sobie czyszcze ten dybelek i jakos smaruje linki od skrzyni (tzn wpsikuje w nie wd 40 da sie delikatnie to robiac bo linki maja malutki luzik po bokach i tak jakby wplywa w pancerz, czyszcze ten dybelek, smaruje linke od sprzegla i jest poprostu miodzio i bajecznie jak w nowym aucie:)
wiec najpierw lepiej wyczyscic ta tulejke po wyczyszczeniu pojezdzic troche z tydzien dwa i jeszcze raz sobie wyczyscic czy doczyscic i powinno byc miodzio:) no i jakos linki popsikac wd 40 w kabinie no i pod macha zeby lepiej moze pracowaly, powinno pomoc:) z wymiana oleju i innych pierdol bym sie wstrzymal bo to przerabialem wiec jak ktos ma taki problem to niech sprobuje to najpierw nic nie kosztuje troche wolnego czasu i zobaczyc jaki efekt a powinno pomoc:)
to widok po otwariu maski z gory....
drugie zdjecie.... na tuleji jest oparta ta łopatka czyli to co na gorze opisalem:) mozna wyczuc palcami wiec szmatka z wd 40 i czyscic:) to nizej to sa chyba bodajrze linki od skrzyni wiec ja tez to sobie jako tako przesmarowalem:) jak dobrze ywczyszczone jest to prawie jednym palcem mozna biegi wbijac:)
mam nadzieje ze w miare zrozumiale to opisalem:) i ze pomoze:) pozdrawiam:)