No tak wyszło, miało być mniejsze a jest klasa D. Szukałem auta z pewną historią. Stajnia Fiata jest najlepsza
. Panda jak miniatura wygląda
Croma w salonie ok. 100tyś. zł więc straciło gigantycznie.
Dane pojazdu macie w linku ale wszystko robione w ASO do ostatniego przeglądu. Uszkodzony lewy błotnik potwierdzony przez sprzedawcę.
Stan techniczny po przejeździe na SKP - stan bardzo dobry, żadnych luzów, wycieków, klocki ham. nowe.
Na trasie prowadzi się super. Croma płynie. 120KM jest minimum niestety ale auto nie będzie do wyścigów.
Skrzynia 6 biegowa wypróbowana na S1 - super sprawa. Koło dwumasowe nie słychać, bez stuków nic niepokojącego.
Niestety nie może być tak kolorowo: coś szumi w trakcie jazdy jakby łożysko albo od opon bo są na wykończeniu, trzeba nowe opony letnie bo sprzedawca nie ukrywa że dobiega ich koniec i pedał sprzęgła bardzo wysoko(stoi).
Ale okazało się, że jest DPF !!! a wg katalogu i sprzedającego nie powinno być . Sam nie wiem czy się martwić.
Blacharka wygląda b.dobrze jak na 7-letni wóz. Miał wymieniony przedni lewy błotnik i drzwi przednie lewe mają większą grubość lakieru a pozostałe elementy czujnik wskazał 140 mikronów
Wszystko zeszło na bok od kiedy jest Bartłomiej.
Było GP PB,Croma JTD,Bravo T-Jet
a została Panda 1,1 i wół roboczy Passat TDI ATJ