No i się udało
Teraz można rozwijać swoją fantazję bez problemów
Fokę polecam w wersji 1.6 100 km, najlepiej w jakimś pakiecie fx, silver lub gold. Ma parę ciekawych patentów jak podgrzewana przednia szyba, fajny patent i zadowala się 7,5 litra paliwa/100 km
Wiem, niby nie mało, ale to średnia z ostatnich paru tysięcy km
I ciężka noga
Za 20 tysięcy można sobie kupić autko z początku produkcji, części zawieszenia nie są dramatycznie drogie, choć to wielowachacz, silnikowe są tanie, a przede wszystkim benzyny są jeszcze stosunkowo mało dojeżdzone
Z wad, głośny w środku przy 100-120 km/h, nie lubi LPG, ze względu na ceramiczne gniazda zaworowe czy coś w ten deseń
Octavie kumpel ma, fajne auto, ale niska utrata wartości powoduje, że ciężko będzie wyhaczyć autko w rocznikach 2003->, auto tanie w eksploatacji, jeśli jest 1.6 to gaz chodzi z nim fantastycznie, szczególnie Landi Renzo Omegas (ładowali to do toura w 2009/10 roku ) Ale pod względem przestrzeni na nogi z tyłu kiepsko :/ Ale nie rdzewieje, zawieszka tania i trwała jest, ale też mogę mieć wypatrzony pogląd na auto, bo znam tylko tego toura kombi z 2010 roku, który ma nalatane 76 kkm. Wielką zaletą jest pokrewieństwo z Golfen IV, części mnóstwo, od chłamu za dwa piwa, przez dobre zamienniki do orginałów, które często są bardzo tanie w Aso