Witaj, właśnie chodzi by te części zdemontować i wyczyścić ... najlepiej na stole warsztatowym dokładnie na spokojnie, wtedy rezultaty są najlepsze. Przepustnicę możesz w nafcie nawet ze dwa dni kąpać, nie zaszkodzi
krokowy wystarczy pędzelkiem "musi lekko pracować po podłączeniu do auta" Jeżeli to przesunięcie na klinie dochodzi do 3/4 zęba (niemal ząb o zgrozo !!), może mieć wpływ na prace silnika właśnie na wolnych obrotach ! na szybszych zapłony nawet jak wypadają (rzadko) bądź są w niewłaściwych miejscach, nie wyczujesz tego (chodzi tu oczywiście o minimalne przestawienie a nie 6 zębów
pewną wskazówką może być np głośna praca silnika, metaliczne stuki puki itp, wejście na obroty na trzy cylindry praca jak traktor itp. To może świadczyć właśnie o nierządzie w rozrządzie
ogólnie temat skomplikowany i na odległość to tylko można się domyślać co jest nie tak, a co za tym idzie pisać głupoty