falujące obroty

Coś stuka, coś puka - zajrzyj tutaj

Moderatorzy: Majkel_B, Pols

Numer postu:#16  Postprzez Dreamcatcher » Wt 7:42, 21 cze 2011

natus08 napisał(a):W piątek wymieniam silniczek krokowy i też zobaczę czy pomogło.
może wystarczy przeczyścić?
Dreamcatcher
Klubowicz
Avatar użytkownika
 
Posty: 2048
Dołączył(a): Śr 15:21, 06 kwi 2011
Lokalizacja: Sanok
Panda: 1.3 JTD
Imię: ...

Numer postu:#17  Postprzez natus08 » Wt 10:03, 21 cze 2011

@Dreamcatcher - pewnie masz rację. Ale mechanika silnika to nie moja branża xD i wolę już to 90zł zapłacić i mieć nowy. Bo ja nawet nie wiem gdzie ten silniczek jest :] ani jak go wyczyścić.
Jakby to była jakaś listwa oświetlenia, z którą mam problem w innym temacie to spoko. Ale takie rzeczy zostawiam mechanikom :)
natus08
Specjalista
 
Posty: 351
Dołączył(a): Cz 15:25, 09 cze 2011
Lokalizacja: Radomsko
Wiek: 35
Panda: 1.2 Dynamic 2003r. + lpg

Numer postu:#18  Postprzez Dreamcatcher » Wt 11:13, 21 cze 2011

natus08 napisał(a):Bo ja nawet nie wiem gdzie ten silniczek jest :] ani jak go wyczyścić.
hehe a myślisz że ja wiem? wiem iż tylko coś takiego jest. ale myślę iż mechanik, a już na pewno elektromechanik (elektryk) powinien sobie radę z tym dać :)
Dreamcatcher
Klubowicz
Avatar użytkownika
 
Posty: 2048
Dołączył(a): Śr 15:21, 06 kwi 2011
Lokalizacja: Sanok
Panda: 1.3 JTD
Imię: ...

Numer postu:#19  Postprzez zbynekk » Wt 22:51, 21 cze 2011

Zwierzak napisał(a):Zbynekk u Ciebie falowanie to jest takie klasyczne falowanie o kilkaset obrotów ze stałą amplitudą i częstotliwością czy tak jakby wypadanie zapłonów?


raczej ze stałą amplitudą, najgorzej jest na samym początku na obrotomierzu widać to tak (900 obrotów - 500 obrotów ) ze stała prędkością szybko i rytmicznie, słyszą to nawet moje dzieci, jak się trochę rozgrzeje na obrotomierzu leciutkie prawie nie zauważalne ale słychać rytmiczne falowanie
jak wskazówka temperatury silnika dojdzie do 90 stopni
obroty są równe i takie jak powinny być
zbynekk
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): Pn 21:13, 06 cze 2011
Lokalizacja: PIASECZNO
Wiek: 48
Panda: 1,2

Numer postu:#20  Postprzez zbynekk » Wt 22:53, 21 cze 2011

zamberek napisał(a):zbynekk Ty też posiadasz w swoim misiu LPG??


jeszcze nie mam gazu
zbynekk
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): Pn 21:13, 06 cze 2011
Lokalizacja: PIASECZNO
Wiek: 48
Panda: 1,2

Numer postu:#21  Postprzez natus08 » Wt 22:57, 21 cze 2011

A Ci co mają gaz, to macie tak, że jak dacie sandał, to panda zbiera się 10 razy wolniej, aniżeli trochę gazu dać?
natus08
Specjalista
 
Posty: 351
Dołączył(a): Cz 15:25, 09 cze 2011
Lokalizacja: Radomsko
Wiek: 35
Panda: 1.2 Dynamic 2003r. + lpg

Numer postu:#22  Postprzez Franek16i » Śr 12:46, 22 cze 2011

mi falowaly wyczyscilem krokowca cala przepustnice mylem :/ szorowalem odtluszczalem i ten kanalik krokowca... no i mniej faluja ale wiem ze niebawe jak bede mial flote to wymienie przepustnice bo poprostu siada powoli;/
Franek16i
Wymiatacz
Avatar użytkownika
 
Posty: 765
Dołączył(a): So 18:29, 23 paź 2010
Lokalizacja: Lublin
Wiek: 34
Panda: Pandolot 1.2 + NOS:)

Numer postu:#23  Postprzez Zwierzak » Śr 13:50, 22 cze 2011

Zbytek Twoje objawy wyglądają na nieszczelność poniżej przepustnicy.

Próbowałeś zaślepić rurkę podciśnienia od kolektora do serwa i rurkę par paliwa?

Rozumiem, że jak wymieniałeś kolektor to uszczelki kolektora też wymieniłeś na nowe?

Kolektor był nowy czy "nowy" używany? I ze wszystkimi czujnikami i przepustnicą? czy coś przekładałeś ze starego?
Zwierzak
Maniak
Avatar użytkownika
 
Posty: 2014
Dołączył(a): Wt 17:01, 19 kwi 2011
Lokalizacja: Inowrocław
Wiek: 38
Panda: Actual 1,1 2007

Numer postu:#24  Postprzez Zwierzak » Śr 13:54, 22 cze 2011

Natus. Masz gaz do regulacji jak już pisałem w którymś temacie. Twoje objawy z przyspieszaniem świadczą, że masz za ubogo na gazie. Jak bedziesz na tym jeździł to w końcu skończysz z dziurą w tłoku albo wypalonym/urwanym zaworem...

Poza tym mieszalnikowa instalacja w Pandzie to dla mnie pomyłka
Zwierzak
Maniak
Avatar użytkownika
 
Posty: 2014
Dołączył(a): Wt 17:01, 19 kwi 2011
Lokalizacja: Inowrocław
Wiek: 38
Panda: Actual 1,1 2007

Numer postu:#25  Postprzez natus08 » Śr 14:20, 22 cze 2011

@zwierzak orientujesz się ile kosztuje teraz nowa sekwencja do pandy?

A co do tego gazu to miałem jechać na regulację do dobrego gazownika, ale urwał mi się kontakt z gościem i lipa.

Poza tym najpierw muszę zrobić te falujące obroty, potem gaz.
natus08
Specjalista
 
Posty: 351
Dołączył(a): Cz 15:25, 09 cze 2011
Lokalizacja: Radomsko
Wiek: 35
Panda: 1.2 Dynamic 2003r. + lpg

Numer postu:#26  Postprzez Zwierzak » Śr 14:37, 22 cze 2011

Zestawy takie jak masz np na allegro to w przypadku STAG to masz w zależności od sterownika, reduktora i wtrysków od 700 do 1300.

Zależysz co oczekujesz czy chcesz mieć wtryski do robienia po 15 tyś czy założyć instalacje i robić tylko przeglądy co jakiś czas i zapomnieć co to gaz.

Obroty na gazie to fają Ci od niesprawnego gazu, a nie od czegoś innego według mnie.
Zwierzak
Maniak
Avatar użytkownika
 
Posty: 2014
Dołączył(a): Wt 17:01, 19 kwi 2011
Lokalizacja: Inowrocław
Wiek: 38
Panda: Actual 1,1 2007

Numer postu:#27  Postprzez natus08 » Śr 14:41, 22 cze 2011

No normalne, że wolę 2 opcję. Wolę wydać grubszą kasę na początek niż później cały czas małą :)
natus08
Specjalista
 
Posty: 351
Dołączył(a): Cz 15:25, 09 cze 2011
Lokalizacja: Radomsko
Wiek: 35
Panda: 1.2 Dynamic 2003r. + lpg

Numer postu:#28  Postprzez Zwierzak » Śr 14:50, 22 cze 2011

Kolega zakładał do Grande 1,2 zestaw STAG Premium z zestawem OBD2 i listwa Matrix HD 344. Gazownik pukał się w czoło, znajomi pukali się w czoło po co taki zestaw do tak prostego silnika. A on dzisiaj jeździ i się śmieje bo ma zero problemów z instalacją, a obsługa sprowadza się do wymiany filtrów

Jeśli miałbym kiedyś zakładać gaz to wybrałbym taki sam zestaw
Zwierzak
Maniak
Avatar użytkownika
 
Posty: 2014
Dołączył(a): Wt 17:01, 19 kwi 2011
Lokalizacja: Inowrocław
Wiek: 38
Panda: Actual 1,1 2007

Numer postu:#29  Postprzez zbynekk » Śr 23:41, 22 cze 2011

Zwierzak napisał(a):Zbytek Twoje objawy wyglądają na nieszczelność poniżej przepustnicy.

Próbowałeś zaślepić rurkę podciśnienia od kolektora do serwa i rurkę par paliwa?

Rozumiem, że jak wymieniałeś kolektor to uszczelki kolektora też wymieniłeś na nowe?

Kolektor był nowy czy "nowy" używany? I ze wszystkimi czujnikami i przepustnicą? czy coś przekładałeś ze starego?


wszystko nowe,
teraz sobie przypominam ze podwoziłem kilka dni temu kumpla i gadał ze coś śmierdzi paliwem w aucie nie zawsze ale czasami
muszę obejrzeć przewody od par paliwa przy kolektorze
zbynekk
Świeżak
 
Posty: 14
Dołączył(a): Pn 21:13, 06 cze 2011
Lokalizacja: PIASECZNO
Wiek: 48
Panda: 1,2

Numer postu:#30  Postprzez Zwierzak » Cz 8:13, 23 cze 2011

Spróbuj odłączyć go i zaślepić kruciec kolektora. Jak pomoże, to szukaj nieszczelniści dalej
Zwierzak
Maniak
Avatar użytkownika
 
Posty: 2014
Dołączył(a): Wt 17:01, 19 kwi 2011
Lokalizacja: Inowrocław
Wiek: 38
Panda: Actual 1,1 2007

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Mechanika - problemy techniczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

cron