Witam zacząłem nierówną walkę z drżeniem na wolnych obrotach.
auto na luzie drży czuć to na całej budzie.
gdy trzymam obroty na około 1800obr co kilka sekund słychać takie pojedyncze wypadniecie zapłonu , takie pierdniecie w tłumik.
Na pewno chodzi na wszystkie cylindry , mam moc , zapieprza elegancko tylko ma te wolne obroty takie brzydkie. czasami podczas przyspieszania czuć delikatne przerywanko ale bardzo delikatne ..
Do tej pory przepustnica wręcz wypolerowana (tak ja wyczyściłem z obydwu stron razem z korkowcem tyle co przez ten otwór bocznikowy sie dało . nowe przewody , nowe świece, filtr powietrza , środek do czyszczenia wtrysków, reset ostawień, adaptacja koła fonicznego, ecu potraktowałem contak sprejem na kilku pinach był zielony grzyb czy nalot poczyściłem to.
wszystkie zabiegi psu w d...pe
błędów żadnych w sterowniku nie ma , ale mam dziwne zachowanie sondy za katalizatorem. raz pracuje na niskim napięciu raz na wysokim . dodaje wykres.
zastanawia mnie jeszcze parametr napięcie czujnika detonacji cylinder 4
Panowie pomóżcie