Tutaj to pasuje zawieszanie się sztangi od turbo.Majkel_B napisał(a):Odkopię trochę temat, aby nie zakładać nowego.
Otóż mojego multijeta ostatnimi czasy gnębi pewna przypadłość, którą można by sklasyfikować jako pojedyncze delikatne szarpnięcie/czkawka przy dynamicznym przyspieszaniu w zakresie od 2-2.5tyś obrotów. Nie zdarza się to za każdym przyspieszaniem, tylko raz na jakiś dłuższy czas. Czasami też bywa, że powyżej 3tyś obrotów silnik zaczyna pracować jakby głośniej niż zazwyczaj. Pojechałem dziś na diagnostykę wtrysków. Po jej wykonaniu mam wrażenie, jakby warsztat chciał mnie naciągnąć na regenerację wszystkich wtrysków. Sprawdzali to jakimś dziwnym programem (ESI tronic, czy jakoś tak) i wyszło im, że wszystkie wtryski podają bardzo zbliżoną dawkę paliwa, w zakresie 4.49-4.53 mm3. Korekty dawek wyszły grubo poniżej +-0.5 mm3 na wszystkich cylindrach (niestety wydruk z aplikacji jest mało konkretny w tym przypadku i wykres pokazuje jedynie, że korekty są mniej więcej na środku zalecanego pola pomiędzy +2 i -2 mm3). Wg nich, wtryski powinny dawać pomiędzy 6-7 mm3. Jaka powinna być prawidłowa dawka dla multijeta? Dodam, że auto ma w tym momencie nabite 105tyś km przebiegu, żaden check na desce się nie świeci, w pamięci błędów żadnych nie wykryli. Warsztat ten został mi polecony jako wiarygodny (Bosch Chiniewicz w Warszawie na Modlińskiej), ale mam mieszane odczucia.
Albercik napisał(a):Marcin, ja mam takiego kangura, tylko w benzynie
Napisz jak wymieniszmorpheus1581 napisał(a):Albercik napisał(a):Marcin, ja mam takiego kangura, tylko w benzynie
U mnie to ja już jestem pewien ze wina leży po stronie półosi.
Jak złapie za polos i poruszam gora /dół to jest lekki luz. Nic innego to już nie może być. Poduszki sprawdzone, sprzęgło nowe.
Powrót do Mechanika - problemy techniczne
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości