Ja końcówki raczej nie będę zmieniał - mam chwili większe problemy do ogarnięcia (wyciek ze skrzyni, problem z tylnym bębnem... brak klimy
).
Mich@ł, u mnie pewnie też będzie taki problem, bo od nowości (10 lat) nie ruszane było. A od czego mam diaksa...?
Arnold, ale przecież łącznik elastyczny jest przy silniku, na wysokości grodzi, a łączenie rur jest przy tylnym tłumiku (tam też słychać popiardywanie i jest sporo sadzy na tym łączeniu).
Tłumik zamówiłem już ten, który polecaliście. Teraz muszę poszukać dekla do skrzyni biegów...
[EDIT] Dekiel skrzyni kupiłem w ASO za niecałe 90 zł. Do tego od razu komplet nowych śrub (7 szt., 3,50/szt.) i uszczelniacz (55zł). Tuba uszczelniacza dość duża więc nada się też do uszczelnienia miski olejowej jakby zaczęła ciec.