Jeśli czuć tylko w czasie jazdy to faktycznie może być ciężko poniuchać z zewnątrz
ale za to możemy wykluczyć okolice zbiornika i pochłaniacza par. Bo czuł byś to z tyłu auta bardziej (jakby się dostawało przez kratkę w bagażniku.
Obstawiam, że masz wyciek pod maską taki, jak ja miałem w Marei. W prawdzie tam to był diesel, ale generalnie chodziło o to, że gdy dałem mocniej gazu - śmierdziało ropą. Tylko przy dodaniu gazu w czasie jazdy. Na postoju sucho i nic nie czuć. Okazało się, że gdy dodawałem gazu - pompa wytwarzała większe ciśnienie i dopiero wtedy uaktywniała się nieszczelność. W dodatku z tyłu pompy, więc nie było nic widać. Ty zacznij od sprawdzenia przewodu powrotnego i regulatora ciśnienia na listwie wtryskowej. Najlepiej jakbyś okręcił go trochę ręcznikiem kuchennym i się kawałek przejechał. Jak ręcznik będzie mokry od benzyny - znalazłeś przyczynę.
tylko ręcznik, a nie szmatę, bo gdyby miało się przypadkiem coś zapalić - ręcznik się spali chwila moment (w niskiej temperaturze) i nie narobi większych szkód pod maską, a szmata może się długo palić i się mocniej rozgrzewa.