AdaMs napisał(a):Pytanie na ile dobrze wyczyściłeś przepustnicę (tam jest też krokowy, czyściłeś go?) i czy dobrze linkę podpiąłeś... Bez podpiętej linki też tak chodzi?
Albercik napisał(a):IMO - problem leży w MAP sensorze. Czyli ten czujnik, który wykręcałeś. Kąt wyprzedzenia zapłonu masz jakiś z kosmosu. U mnie, na luzie, jest ok. 1°.
Obstawiam map sensor. Z krokowego nie było by błedu w ECU (nawet jak odepniesz wtyczkę).
arnold napisał(a):Mogę pożyczyć MAP sensor na podmianę, bo mi zalega jeden sprawny. Mieszkamy dość blisko. Ale raczej wydaje mi się że może po prostu niedomnięta jest przepustnica.
Albercik napisał(a):Niedokmnięta przepustnica nie dawała by check engine i nie podoba mi się też pokazywana temperatura powietrza dolotowego. Coś za ciepłe to powietrze.
arnold napisał(a):Teraz sobie czytam, ciśnienie ogólne to drugi pomiar MAP, odczyt porównawczy ciśnienia atmosferycznego nie? Bo obie dane można odczytać w MES.
bit1 napisał(a):Był błąd jak MAP był zaolejony teraz po czyszczeniu auto nadal nie pracuje prawidłowo, ale błąd już nie wyskakuje na komputerze.
Albercik napisał(a):
Po wykonaniu czyszczenia - powinieneś wykonać adaptację przepustnicy/krokowego zgodnie z procedurą i powinno się uspokoić.
Powrót do Mechanika - problemy techniczne
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości