Zapomniałem powiedzieć - linka wymieniona. Nie obyło się bez masy przekleństw na tego, kto wymyślił by śruby trzymające linkę do grodzi były pod serwem wspomagania hamulców, a od frontu - pompa ABS. Dojście praktycznie żadne.
Info dla tych, co będą to wymieniać u siebie:
- oprócz linki należy kupić dwie nakrętki oraz podkładki o numerach 12644404 oraz 12575411. Problem w tym że są one praktycznie nieosiągalne, a kosztują grosze. Ja musiałem kupić od razu 10, bo inaczej nie chcieli mi sprzedać, więc 8 zostało w zapasie 'na zgubienie'
- warto też wymienić nakrętkę linki oraz te ślizgi, na których pracuje linka przy łapie na skrzyni (ja tego nie wymieniłem i obawiam się, że będzie niebawem trzeba znowu to rozebrać)
- pedału sprzęgła nie ustawiamy na takiej wyskości, jak pedał hamulca. Pedał sprzęgła musi kończyć się niżej. Według Elearn'a - skok pedału ma wynosić 15 cm (+/- 0,5cm). U siebie ustawiłem na ~14,5 cm i jest ok.
- da się zrobić wymianę bez zdejmowania lewego koła, ale trzeba trochę się pogimnastykować, żeby rozpiąć takie plastikowe ucho, które trzyma linkę, a następnie zapiąć je na nowej,
- do wymiany trzeba zwalić całą tą czapkę z filtrem powietrza, bo inaczej dostęp jest zerowy (dwie śruby 10 oraz sprężynka).