miałem cc700, cc899, punto 1,1spi, sc1,1mpi i kilka innych samochodów i SC wspominam genialnie. Wyjąca skrzynia jest tak samo możliwa w SC jak i w Pandzie w SC ja osobiście nie miałem ze skrzynią problemów w Pandzie wymieniałem skrzynię
Wygłuszenie .. rozbierałem oba auta do zera i jest bardzo podobne w obu. Konstrukcja pandy nowsza i sztywniejsza ale SC było lżejsze i przy tych samych silnikach szybsze było jednak cięższe od CC i w wersji 899 nie dawało rady.
Podatność na modyfikacje i odporność mechaniczna SC jest bardzo wysoka i są to auta cenione pod tym względem.
Trudno jest porównywać SC i Pandę bo czas konstruowania jednego i drugiego auta dzieli przepaść czasowa.
Problemy z clarem na czerwonym były w SC, CC, Punto i Pandzie w końcu wycofali ten odcień i powstał nowy odcień czerwieni od .. chyba 2006 roku.
Za to bardzo się cieszę że Panda to Panda a nie Gringo jak pierwotnie miał się nazywać (Renault zaskarżyło tę nazwę jako podobną do Twingo i dzięki francuzom mamy wdzięczna i słuszną nazwę
)