Coś stuka, coś puka - zajrzyj tutaj
Moderatorzy: Majkel_B, Pols
Numer postu:#16 przez arnold » N 9:13, 24 kwi 2016
To jest dobre. Szukałbym gdzie indziej.
Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka
arnold- Wymiatacz
-
- Posty: 1380
- Dołączył(a): So 17:22, 16 sie 2014
- Lokalizacja: Gliwice
- Wiek: 35
- Panda: Była, a jest Dacia Duster 2020
- Imię: Arnold
Numer postu:#17 przez Greg_Maniuś » Wt 11:21, 26 kwi 2016
Witaj. Tak jak koledzy pisali, to preparat czyszczący wtryski może pomóc jak najbardziej ale też bym zatankował do pełna benzyny i po przejechaniu 50 km odkręcił korek wlewu żeby ciśnienie się wyrównało bo odpowietrzenie zbiornika też może mieć problem.
Greg_Maniuś- Świeżak
-
- Posty: 27
- Dołączył(a): Wt 18:10, 15 mar 2016
- Lokalizacja: Cork/ Łódź
- Panda: 1.1 Active
- Imię: Grześ
Numer postu:#18 przez arnold » Wt 17:10, 26 kwi 2016
Ja jeździłem dwa dni bez korka- poprawa. Po tym wymieniłem filtr EVAP bo lepiej bez korka zapalał- dorwałem za 25 złotych nowy. Znowu poprawa. Do tego założyłem oryginalny fiatowski korek bo miałem jakiś rzemieślniczy.
Teraz już stosuję doraźnie różne środki do benzyny, nawet k2 i walę całą butelkę na zbiornik.
arnold- Wymiatacz
-
- Posty: 1380
- Dołączył(a): So 17:22, 16 sie 2014
- Lokalizacja: Gliwice
- Wiek: 35
- Panda: Była, a jest Dacia Duster 2020
- Imię: Arnold
Numer postu:#19 przez JaceK » Wt 19:43, 26 kwi 2016
Muszę jeszcze sprawdzić temp. powietrza w kol. po np.8 godzinach...
Zauważyłem że jak na dworze jest zimno, nawet na minus to panda pali na rys. A dziś stała w 8 godzin w słońcu. Na dworze chłodno ale słońce opierało się o maskę... I pada kręciła dłużej na rozruszniku niż rano o 5,00 jak jechałem do roboty a było -2.
JaceK- Klubowicz
-
- Posty: 1969
- Dołączył(a): So 18:29, 23 paź 2010
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Wiek: 42
- Panda: 1.2 Dynamic Full Opcja
- Imię: Jacek
Numer postu:#20 przez XWRJJX » Śr 8:26, 27 kwi 2016
Witam. W mojej Pandzioszcze mam również taki problem z odpalaniem. Podpowiedzieliście mi odnośnie ciśnienia w zbiorniku (zawsze przy tankowaniu po odkręceniu korka słychać syk zasysanego powietrza)
Nawiasem mówiąc chcąc załatwić temat (po namowie mechanika) zastosowałem nowy zawór zwrotny na przewodzie paliwowym zaraz przed filtrem paliwa - ale nic to nie zmieniło
Fiat 126p (1985)-> Opel Corsa B (1993)-> Audi A3 (1997) -> VW Touran (2004) -> VW Golf V Plus (2006) -> Fiat Panda Dynamic 169 (2010)
XWRJJX- Aktywny
-
- Posty: 84
- Dołączył(a): Śr 18:28, 18 cze 2014
- Lokalizacja: Wrocław
- Wiek: 40
- Panda: Dynamic 1.3 16V MultiJet 70KM 2010 - typ: 169
- Imię: Wojciech
Powrót do Mechanika - problemy techniczne
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości