Wymiana chłodnicy - krok po kroku..

Coś stuka, coś puka - zajrzyj tutaj

Moderatorzy: Majkel_B, Pols

Re: Wymiana chłodnicy - krok po kroku..

Numer postu:#16  Postprzez Artur_kubica » Wt 21:17, 05 sty 2016

Zderzak to zdejme bez problemu, kombinuję tylko nad tym czy bez rozszczelnienia klimy dam radę i bez ruszania pasa przedniego.
Samochody z całej Europy, pełna dokumentacja i fajne ceny.
Chcesz pewną pandę napisz na PW poszukam wg zamówienia.
Nie posiadam części, tylko całe samochody nie wraki.
Artur_kubica
Bywalec
Avatar użytkownika
 
Posty: 121
Dołączył(a): Pt 12:04, 31 lip 2015
Lokalizacja: Rybnik
Panda: 100HP
Imię: Artur

Re: Wymiana chłodnicy - krok po kroku..

Numer postu:#17  Postprzez Vossák » Cz 10:01, 06 paź 2016

Ja kupiłem NISSENS i miał mniejszy kołnierze wążow gumowych,valila woda,musiałem zmienić i dwa o-ringi w kołnierzach wazow i byl pokoj

Również nie bylo możno napelno zamknąć pokrywy,musiałem to naprawić,że ciśnienie w układzie

Nie jestem bardzo zadowolony z NISSENSEM :roll:
Vossák
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): Śr 18:18, 05 paź 2016
Lokalizacja: Schlesien
Panda: 4x4 Trekking
Imię: Mira

Re: Wymiana chłodnicy - krok po kroku..

Numer postu:#18  Postprzez Albercik » Cz 10:59, 06 paź 2016

Mira, jeśli dobrze zrozumiałem Twój polski - kupiłeś chłodnicę inną, niż miałeś. W pierwszych Pandach były węże wciskane takie plastikowe złączki. Potem Fiat z tego zrezygnował i zastosował węże zaciskane na cybanty. Stąd jest różnica.
Mój passat na motostat.pl:Obrazek

Informacje, porady, części: 666-013-348

Zabawy z CAN'em: http://canbusfreaks.ovh/blog/
Albercik
Klubowicz na emeryturze
Avatar użytkownika
 
Posty: 2697
Dołączył(a): Śr 20:57, 13 lip 2016
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 38
Panda: Passat 3C Variant 2008 2.0TDI DSG
Imię: Tomasz

Re: Wymiana chłodnicy - krok po kroku..

Numer postu:#19  Postprzez Vossák » Cz 20:18, 06 paź 2016

nie tak
Kupiłem chłodnicę wymiarowo zgodne z tym, co było oryginalne

Oryginalny właśnie Valeo i kupiłem NISSENS

Ale NISSENS kołnierze mialy około 1 mm mniejszą średnicę niż na tym Valeo,plastikowe złączki (klampy) pasowaly doskonale.
Jednak przez originalne O-ryngi w nich walila woda,byłem zmuszony zakupić O-ryngi o 0,5mm szersza i był pokój

Dalej oryginalna czapka nie moźno bylo zakręcić do końca,oraz w systemie nie bylo ciśnienie jake ma być,O-ring czapki nie zatkać otworu

plastik chlodnicy byl zle formowany w gwincie czapki,musialem czapku dostosować plikiem

Tyle moje doświadczenie s chlodnikiem NISSENS

p.s:Srry za mój Polski,walcze z translatorem co do pisania,ale poprostu zrozumiem dobrze itd :D
Vossák
Świeżak
 
Posty: 29
Dołączył(a): Śr 18:18, 05 paź 2016
Lokalizacja: Schlesien
Panda: 4x4 Trekking
Imię: Mira

Poprzednia strona

Powrót do Mechanika - problemy techniczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron