Numer postu:#21 przez olo 1 » N 7:46, 22 lis 2015
Tutaj pozwolę się nie zgodzić. Podobnie jak tuleje poliuretanowe w zawieszeniu niwelują najmniejsze luzy i diametralnie poprawiają precyzję prowadzenia, tak usztywnione zawieszenie zespołu napędowego niejako zespala go z nadwoziem co pozwala na uniknięcie strat związanych z przemieszczaniem się podczas np.przyspieszania. Podobnie jest ze zmianą biegów, linki nie "przemieszczają się "więcej niż wynika to z ich ruchu w linii prostej. Min.te zabiegi stosuję jako jedne z pierwszych w przygotowaniu aut do różnych imprez sportowych od prawie dwudziestu lat. Ale w problemie tu opisywanym faktycznie min.luzy na poduszkach niewiele mają do gadania. Koniec regulacji może również być spowodowany różną wysokością nowego sprzęgła i ja tak mam w drugim miśku, przed wymianą na padniętym sprzęgle regulacja była, po wymianie nakrętka nie ma już regulacji.Dociski były przykładane do siebie na stole,różnica wysokości wynosiła ok.0,8 cm.Tak wiem to po co montowałem...bo miałem na naprawę 3 godziny i auto dalej musiało na siebie pracować. Sprzęgło Luk ,poprzednie było Sachs.Nakrętke regulacyjną masz w porządku jak nówka.