Numer postu:#1 przez radix » Wt 14:17, 28 lip 2015
Na tym forum znalazłem informację, że niestety "twórca" Pandy wierzy w czystość paliwa i nie przewidział odrębnego filtra (podobno jest zintegrowany z pompą) . W mojej pandeczce najprawdopodobniej jest zbyt małe ciśnienie paliwa, bo trzeba kilku-kilkunastokrtotnie kręcić zanim odpali. Na rozgrzanym silniku startuje z LPG, za każdym razem odpala i jeździ bardzo dobrze. Podejrzewałem, że to filtr paliwa, ale skoro jest zintegrowany z pompą to mam pytanie. Czy w takim razie konieczna jest wymiana pompy? A może jest sposób na rozebranie pompy i wymiana samego filtra?? W sklepach motoryzacyjnych pytałem o filtr i sprzedawcy twierdzą, że są dwa rodzaje. Czy zatem można go wymieniać czy konieczna jest wymiana pompy.
Moja panda to model 1.1 54KM z 12-2009r.