przetwornica napisał(a):A jak wygląda współpraca ECU różnych silników z pedałem przyspieszenia, wskaźnikiem temperatury i innym osprzętem?
Czy takie opcje, jak HILL HOLDER, ASR, ELD ukryte są w ECU, centralce ABS, czy w BODY?
ESP już wiem, że ukryte jest w centralce ABSu.
Ciekawi mnie to, bo może rozglądałbym się za 1.4 100HP + skrzynia 6 do mojego dziadkowozu?
W ogóle, to zaczynam tęsknić za przepustnicą na linkę.
1.4 100hp+ 6-cio pak wiąże się z wymianą instalacji elektrycznej na 100hp'ekową co za tym idzie [ECU, BODY, zamki i kluczyki(można wgrywać stare immo- nie warto)]
przetwornica napisał(a):BODY - dlaczego?
zamki - nie rozumiem, zamki 100 HP miała inne?
Powrót do Mechanika - problemy techniczne
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 9 gości